Ένα ξεχωριστό φιλικό παιχνίδι πρόκειται να διεξαχθεί αύριο στο κλειστό γυμναστήριο της Κω, με αφορμή την ημέρα εκπαίδευσης (30 Ιανουαρίου). Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διοργανώνει φιλανθρωπικό αγώνα μπάσκετ ανάμεσα στις ομάδες των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τους Παλαίμαχους Καλαθοσφαιριστές της Κω. Το φιλικό παιχνίδι θα διεξαχθεί αύριο στις 18:30 στο κλειστό γυμναστήριο της Κω και η ενδεικτική τιμή του εισιτηρίου ορίστηκε στα 2 ευρώ, ενώ τα έσοδα θα διατεθούν για το συσσίτιο της Μητρόπολης Κω- Νισύρου. Οι διοργανωτές καλούν το φίλαθλο κοινό να βρεθεί στο κλειστό γυμναστήριο της Κω, αφού τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα δοθούν για ιερό σκοπό.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













