Λίγο πριν από τη λήξη του καλοκαιριού κατάφεραν οι αρμόδιοι να βρουν βενζίνη για τα οχήματα των δασαρχείων της Αττικής. Όπως αποκάλυψε η Realnews την προηγούμενη Κυριακή, τα συνολικά 77 οχήματα των δασαρχείων στη μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας είχαν μείνει από καύσιμα από τις 10 Ιουλίου, με αποτέλεσμα οι δασοφύλακες να μην μπορούν να κάνουν περιπολίες στα δάση που περιβάλλουν το λεκανοπέδιο.
Τις αμέσως επόμενες ημέρες που ακολούθησαν το δημοσίευμα, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση της Αττικής, η οποία είναι και αρμόδια για τα δασαρχεία, κατάφερε να εξασφαλίσει ορισμένες ποσότητες καυσίμων, με αποτέλεσμα οι δασοφύλακες να βγουν για περιπολία, έπειτα από περίπου ενάμιση μήνα.
Πατήστε ΕΔΩκαι διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα της Realnews
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













