Στην διαπίστωση ότι οι «κακοπληρωτές» ξενοδόχοι έχουν σπεύσει να ρυθμίσουν τα χρέη τους σε ποσοστό άνω του 50% (!) προέβη χτες σε συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ κ. Βασίλης Μανέττας.
Κληθείς να δώσει τα στοιχεία για τα χρέη της επιχείρησης αναλυτικά, είπε χαρακτηριστικά τα εξής:
«Τα χρέη της ΔΕΥΑΡ όπως όλοι γνωρίζουν, τα κληρονομήσαμε από την προηγούμενη διοίκηση. Το ποσόν ανέρχεται στα 58εκ. ευρώ.
Ωστόσο, επειδή υπάρχει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα εδώ και χρόνια ότι όλα αυτά τα χρέη τα έχουν δημιουργήσει οι μεγαλο-οφειλέτες και ειδικά οι ξενοδόχοι του νησιού, θα σας απαντήσω με στοιχεία: τα χρέη τα έχουν δημιουργήσει όλοι μαζί και η επιχείρηση είναι αποφασισμένη να τα εισπράξει.
Παρά το γεγονός πως υπάρχει η πανδημία με τον κορωνοϊό, προσπαθούμε να κάνουμε διευκολύνσεις και ρυθμίσεις για την είσπραξη των χρεών. Όμως, πιστεύω ότι όλα αυτά πρέπει να σταματήσουν και να προχωρήσουμε στην ουσία. Η δημοτική επιχείρηση πρέπει να έχει εισπράξεις ώστε να υπάρχει συνέχεια και να είμαστε ανταποδοτικοί στις υπηρεσίες μας προς τους δημότες.
Όσον αφορά τα χρέη αναλυτικά:
-οι ξενοδόχοι οφείλουν συνολικά 20.517.491 ευρώ. Από αυτά, τα διακανονισμένα είναι 12εκ. ευρώ, ένα ποσοστό της τάξης άνω του 50%
-τα νοικοκυριά οφείλουν στην ΔΕΥΑΡ 19εκ. ευρώ και από αυτά, διακανονισμένα είναι μόλις τα 4.136.817 ευρώ (!)
-όσον αφορά στις επιχειρήσεις, η οφειλή είναι 8.887.000 ευρώ και από αυτά είναι διακανονισμένα ένα ποσοστό της τάξης των 2.400.000 ευρώ.
Αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει ένα μεγάλο κενό ανάμεσα στις οφειλές και στους διακανονισμούς…», όπως είπε και απηύθυνε για πολλοστή φορά έκκληση προς όλους τους οφειλέτες, να προσέλθουν στην ΔΕΥΑΡ για ρυθμίσεις και διακανονισμούς ώστε να μην αναγκαστεί η επιχείρηση να προβεί σε διακοπές νερού.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την κατανάλωση νερού, φέτος τους καλοκαιρινούς μήνες, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ είπε ότι παρουσιάστηκε μείωση της τάξης του 40% σε σχέση με πέρσι: «Ίσως αυτό να μας διευκόλυνε λίγο και οφείλεται στην μειωμένη τουριστική κίνηση. Εκτιμώ ότι ανταποκριθήκαμε στις απαιτήσεις. Σε κάθε περίπτωση, ετοιμαζόμαστε για την επόμενη σεζόν για την οποία ευχόμαστε να είναι καλύτερη».
Οι ρυθμίσεις που τρέχουν αυτή την περίοδο αφορούν α. καταβολή 12% της οφειλής και εξόφληση σε 10 δόσεις, β. καταβολή εφάπαξ 20% και γ. ρύθμιση σε 48 δόσεις χωρίς προκαταβολή.

Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΔΕΥΑΡ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Ο κ. Μανέττας, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την νέα ιστοσελίδα της ΔΕΥΑΡ, μέσα από την οποία οι καταναλωτές θα ενημερώνονται για όλα τα προϊόντα, υπηρεσίες κ.λπ. αλλά και θα μπορούν να κάνουν τις πληρωμές τους με πιο εύκολο τρόπο χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία τους στα γραφεία της ΔΕΥΑΡ.
«Πέρα από το περιεχόμενό της που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και την χρησιμότητά της, είναι ιδιαίτερα σημαντικό το θέμα, για ένα συγκεκριμένο λόγο: για πρώτη φορά η ΔΕΥΑΡ, ενσωματώνει και δύο ηλεκτρονικές εφαρμογές πληρωμής. Μέχρι τώρα, οι πελάτες μας, είχαν την δυνατότητα να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους μέσω internet banking ή στις τράπεζες ή στα ταμεία. Από τώρα και στο εξής, μπαίνοντας στην ιστοσελίδα μας, θα έχουν διπλή επιλογή: είτε να κάνουν γρήγορη πληρωμή με τον λογαριασμό τους (με κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής και στοιχεία) είτε να χρησιμοποιούν την εφαρμογή ‘mydeyar’ όπου ο καθένας, εγγράφεται ως χρήστης με τους δικούς του κωδικούς και θα έχει την δυνατότητα να βλέπει όλες τις εκκρεμότητες, την κίνηση του λογαριασμού του, τις ρυθμίσεις, τις πληρωμές κ.λπ.
Η εφαρμογή θα είναι στην ιστοσελίδα, στα Tablets, κινητά και άλλα. Εκτιμούμε ότι με αυτή την εφαρμογή θα βοηθήσουμε πολύ και τους πελάτες μας με την ψηφιακή εποχή», δήλωσε μεταξύ άλλων.
Καταλήγοντας, μίλησε για το νέο προϋπολογισμό που θα έρθει στο προσεχές διάστημα καθώς και για τα έργα που θα ενταχθούν στο νέο τεχνικό πρόγραμμα της ΔΕΥΑΡ μέχρι το τέλος του έτους.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ