Αν προκύπτει κάποιο δίδαγμα για τους αιθεροβάμονες από την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία είναι ότι όταν έρχεται η ώρα της πολεμικής σύγκρουσης, ο αμυνόμενος μένει συνήθως μόνος… Ας ελπίσουμε να μη μας χρειαστεί, αλλά ας το έχουμε υπ’όψιν μας. Σε αυτό στάθηκε ιδιαίτερα ο υφυπουργός Παιδείας, καθηγητής Διεθνούς Δικαίου, Άγγελος Συρίγος, τονίζοντας πως «Η Ουκρανία πολεμά μόνη της. Αυτό θα πρέπει να το έχουμε υπόψη μας και στην Ελλάδα ώστε να γνωρίζουμε καλά ότι δεν θα έρθουν Λουξεμβουργιανοί πεζοναύτες να πολεμήσουν στο Καστελλόριζο, εμείς θα πολεμάμε».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













