Το προσεχές Σάββατο στις 16:00 οι Αθλοπαιδιές Κω θα παίξουν με την Αναγέννηση Ασφενδιού, στο πλαίσιο της α’ φάσης του κυπέλλου Δωδεκανήσου και συγκεκριμένα για τον όμιλο νήσων. Η αναμέτρηση θα διεξαχθεί στο γήπεδο του Ζηπαρίου και πρόκειται για την πρώτη επίσημη των δύο ομάδων για φέτος, που θα «κυνηγήσουν» την πρόκριση στη β’ φάση.
ΣΑΒΒΑΤΟ(28/10):
Ζηπάρι (16:00): Αθλοπαιδιές Κω- Αναγέννηση Ασφενδιού
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














