Το Σάββατο διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του Ροδιακού Ομίλου Αντισφαίρισης το «Νυχτερινό Τουρνουά Mixed Double.
Όλα τα ζευγάρια έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, προσφέροντας πλούσιο θέαμα, με τον Γιώργος Φώκιαλη και την Αθανασία Πεχλιβανίδου να κατακτούν την πρώτη θέση.
Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΡΟΑ προς ενημέρωση αναφέρονται τα εξής:
«Το σαββατιάτικο ‘’Νυχτερινό Τουρνουά’’ μικτών διπλών και μονών ανδρών κατηγορίας Β’ ήταν άλλη μια βραδιά γεμάτη τένις και διασκέδαση!
Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν καθώς και στους Γ. Φώκιαλη & Α. Πεχλιβανίδου που επικράτησαν των Ν. Κολάη & Κ. Κολάη στον τελικό του τουρνουά».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













