Ειδήσεις

Επαναλειτουργία μόνο της Γ’ Λυκείου με μείωση της ύλης ζητάει η ΟΛΜΕ

«Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης της πανδημίας στη χώρα το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. είχε τονίσει την ανάγκη πάνω και πρώτο από όλα να τεθεί το ζήτημα της προστασίας της υγείας και της ζωής των μαθητών και των εκπαιδευτικών» αναφέρεται σε στην ανακοίνωση που εξέδωσαν οι καθηγητές των Γυμνασίων και Λυκείων

Εεπαναλειτουργία των σχολείων για τις τάξεις των Γυμνασίων καθώς και για την Α και Β τάξη των Λυκείων πέρα από τους περιορισμούς και τις αντικειμενικές δυσκολίες που επιβάλλει η ανάγκη αυστηρής τήρησης των κανόνων ασφαλείας, δεν είναι παιδαγωγικά και λειτουργικά αποτελεσματική» αναφέρει σε ανακοίνωση της η ΟΛΜΕ, που ζητάει προαγωγή των μαθητών με τους μέσους όρους των τετραμήνων και επαναλειτουργία μόνο της Γ Λυκείου με επιπλέον μικρή μείωση της ύλης.

«Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης της πανδημίας στη χώρα το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. είχε τονίσει την ανάγκη πάνω και πρώτο από όλα να τεθεί το ζήτημα της προστασίας της υγείας και της ζωής των μαθητών και των εκπαιδευτικών» αναφέρεται σε στην ανακοίνωση που εξέδωσαν οι καθηγητές των Γυμνασίων και Λυκείων.

«Σήμερα που η συζήτηση για την σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων και το άνοιγμα των σχολείων έχει ανοίξει, είναι αυτονόητο ότι η διαφύλαξη των βασικών αυτών αγαθών δεν μπορεί παρά να είναι προτεραιότητα στη λήψη οποιωνδήποτε αποφάσεων. Η απόφαση για τον χρόνο, τον τρόπο και τις συνθήκες επανεκκίνησης της εκπαιδευτικής λειτουργίας ανήκει ασφαλώς στους ειδικούς επιστήμονες» προσθέτουν.

Και καταλήγουν· «Ως Δ.Σ της Ομοσπονδίας όμως, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:

1. Η επαναλειτουργία των σχολείων για τις τάξεις των Γυμνασίων καθώς και για την Α και Β τάξη των Λυκείων πέρα από τους περιορισμούς και τις αντικειμενικές δυσκολίες που επιβάλλει η ανάγκη αυστηρής τήρησης των κανόνων ασφαλείας, δεν είναι παιδαγωγικά και λειτουργικά αποτελεσματική. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι ακόμη και με ενδεχόμενη 15ημερη παράταση του διδακτικού έτους –ακόμη και αν τα σχολεία επαναλειτουργήσουν αμέσως μετά την 10η/5/2020- οι συνολικές ώρες δια ζώσης διδασκαλίας τόσο για τα Γυμνάσια όσο και για την Α και Β Λυκείου θα είναι ελάχιστες.
2. Η προαγωγή των μαθητών στα Γυμνάσια και στις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου μπορεί να γίνει χωρίς προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις –όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν-, με τον Μ.Ο. των προφορικών βαθμών των δύο τετραμήνων.
3. Για την επαναλειτουργία της Γ Λυκείου, εφόσον αυτή κριθεί αναγκαία και τη διεξαγωγή των Πανελλαδικών εξετάσεων, να γίνει νέα μείωση της εξεταστέας ύλης σύμφωνα με τα δεδομένα της ύλης που είχε παραδοθεί μέχρι στις 10 Μαρτίου στα περισσότερα σχολεία της χώρας (ή στο μέσο όρο των σχολείων της χώρας) και στη συνέχεια να υπάρξει μέριμνα ώστε η διδασκαλία να ξεκινήσει από τα Λύκεια εκείνα που είναι κάτω από την εξεταστέα ύλη και σε επόμενο χρόνο στα υπόλοιπα σχολεία προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των επαναλήψεων. Παράλληλα, θα πρέπει να υπάρξουν ρητές διαβεβαιώσεις για την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών, σαφής καθορισμός όλων των κανόνων ασφαλείας, διάθεση του αναγκαίου υγειονομικού υλικού αλλά και προσωπικού για την απολύμανση και τον καθαρισμό των χώρων.
4. Για λόγους ασφαλείας και πρόληψης της διασποράς του κορωνοϊού πρέπει άμεσα να θεσπιστούν ειδικές άδειες ασθενείας για όσους εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές, νοσήσουν, επιπλέον των προβλεπόμενων, με ειδική μέριμνα για τους εκπαιδευτικούς, που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Ειδική μέριμνα πρέπει να ληφθεί και για τις άδειες των αναπληρωτών, ώστε να μην έχουν περικοπές στο μισθό και το επίδομα μη ληφθείσας αδείας ή στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους».

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ αναφέρει δε «ότι θα υπερασπιστεί με κάθε τρόπο το δικαίωμα των εκπαιδευτικών για εργασία με πλήρη ασφάλεια»

. Πηγή tanea.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου