Η κύρια αγορά κρατήσεων για την Ελλάδα τον Μάρτιο παραμένει η γερμανική, σύμφωνα με το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) και την επεξεργασία που έκανε στα στοιχεία της Trivago.

Η ιταλική αγορά βρέθηκε στη δεύτερη θέση και στην τρίτη θέση έπεσε η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η αμερικανική αγορά και στην πέμπτη υποχώρησε η αγορά της Γαλλίας. Σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2018, Γερμανία, ΗΠΑ και Γαλλία διατήρησαν τη θέση τους στο top 5 των χωρών, η Ιταλία κινήθηκε ανοδικά ενώ το Ην. Βασίλειο πτωτικά.

Για τη γερμανική αγορά τον Μάρτιο του 2019 στην πρώτη θέση προτίμησης των από εκεί προερχόμενων ταξιδιωτών διατηρήθηκε η Αθήνα, στη δεύτερη η Θεσσαλονίκη και στην τρίτη θέση τα Φηρά. Στην τέταρτη θέση για τους Γερμανούς ανέβηκε το Ηράκλειο και στην πέμπτη θέση η Οία. Μία θέση έχασε η πόλη της Ρόδου, που βρέθηκε στην έκτη, και στην έβδομη θέση ανέβηκε η Μύκονος. Πτωτικά κινήθηκαν τα Χανιά και το Φηροστεφάνι, που βρέθηκαν στην όγδοη και ένατη θέση αντίστοιχα. Η δεκάδα συμπληρώνεται με το Ρέθυμνο.

Για τους Βρετανούς, στην πρώτη θέση προτίμησής τους διατηρείται η Αθήνα από την αρχή του έτους. Αμετάβλητες διατηρήθηκαν και οι θέσεις 2-4, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2018. Ειδικότερα, στη δεύτερη θέση τα Φηρά, στην τρίτη η Θεσσαλονίκη και στην τέταρτη το Φηροστεφάνι. Στην πέμπτη θέση εμφανίζεται η Οία. Στην έκτη θέση ανέβηκε το Ηράκλειο και στην έβδομη υποχώρησε η Χώρα της Μυκόνου. Για πρώτη φορά το 2019 εμφανίζεται το Ημεροβίγλι ως προορισμός της βρετανικής αγοράς το 2019. Η δεκάδα συμπληρώνεται με τις πόλεις της Ρόδου και της Κερκύρας. Εκτός top 10 βρέθηκαν τα Χανιά και το Ρέθυμνο.

Οι τιμές των ελληνικών ξενοδοχείων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Trivago, κινούνται πτωτικά στους περισσότερους προορισμούς (με εξαίρεση τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, τα Δωδεκάνησα και τη Χαλκιδική) και παραμένουν σε ανταγωνιστικά επίπεδα, συγκρινόμενες με τις τιμές των ξενοδοχειακών μονάδων αντίστοιχων προορισμών του εξωτερικού.

πηγή kathimerini.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ