Στον Πρωτέα Βούλας θα συνεχίσει και τη νέα σεζόν η Ανθή Χατζηγιακουμή… Η 27χρονη Κώα αθλήτρια έχει βρει τη δική της «Γη της Επαγγελίας» στον Πρωτέα και θα παίξει ξανά μαζί του στο πρωτάθλημα της Α2 Κατηγορίας. Η Χατζηγιακουμή μάλιστα φέτος θα τεθεί αντιμέτωπη και με τον Διαγόρα, αφού οι δύο ομάδες βρίσκονται στον 2ο όμιλο νότου της Α2 Κατηγορίας. Η εξαιρετική Δωδεκανήσια αθλήτρια ανανέωσε τη συνεργασία της με την ομάδα της Βούλας, την οποία θα προσπαθήσει να οδηγήσει ξανά στα μεγάλα «σαλόνια» του γυναικείου μπάσκετ. Η Χατζηγιακουμή τα τελευταία χρόνια αγωνίζεται στον Πρωτέα Βούλας, έχοντας συναντήσει πολύ καλές συνθήκες και έτσι θα παραμείνει εκεί και την προσεχή σεζόν.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













