Εμφαση στην αντιμετώπιση των προβλημάτων καθημερινότητας δίνει ο Σύλλογος Καταστηματαρχών Μεσαιωνικής Πόλης Ρόδου. Παράλληλος στόχος η προβολή της Παλιάς Πόλης και της αγοράς εντός των τειχών. Τα συγκεκριμένα θέματα συζητήθηκαν διεξοδικά κατά τη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου την περασμένη Πέμπτη.
«Η εύρυθμη λειτουργία της Μ. Πόλης είναι ένα θέμα που μας απασχολεί διαχρονικά. Δίνουμε έμφαση στα θέματα καθημερινότητας, στην καθαριότητα, στην εξασφάλιση χώρων στάθμευσης, στην αντιμετώπιση της άγρας πελατών κοκ.
Ξεκινάμε από τα καθημερινά και προχωράμε βήμα βήμα στα υπόλοιπα. Βρισκόμαστε σε επικοινωνία και επαφή με τη δημοτική αρχή και θα επιδιώξουμε νέα συνάντηση με το δήμαρχο για να συζητήσουμε μαζί του όλα όσα σκεφτόμαστε να δρομολογηθούν.
Η Παλιά Πόλη είναι ένα μοναδικό, ζωντανό μνημείο με πολλές ιδιαιτερότητες και ανάγκες. Σε αυτό συνυπάρχουν οι επαγγελματίες και οι μόνιμοι κάτοικοι, οι οποίοι μπορούν να συμβιώνουν αρμονικά, εάν υπάρξει η επιθυμητή βούληση», δήλωσε στη «δ» ο πρόεδρος του Συλλόγου Καταστηματαρχών της Μ. Πόλης, Βασίλης Δοντάς.
Η προβολή
Με τη βοήθεια των νέων μέσων της τεχνολογίας, οι καταστηματάρχες της Παλιάς Πόλης, στοχεύουν στην προβολή της αγοράς. Όπως δήλωσε ο κ. Δοντάς, στόχος είναι η δημιουργία ενός ειδικού application που θα μπορεί να κατεβάζει καθένας στο κινητό του τηλέφωνο ή στο tablet. Επίσης μέσω ενός νέου σάιτ, οι καταστηματάρχες ευελπιστούν να κάνουν την Παλιά Πόλη και την αγορά της πιο ελκυστική στους επισκέπτες.
Ειδικότερα, η ιστοσελίδα Medievalcityofrhodes.com βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο και στόχος είναι να εξασφαλισθεί μέσω αυτής η ποιοτική προβολή της Μεσαιωνικής Πόλης και των επιχειρήσεών της σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης (fb, insta), σε μηχανές αναζήτησης και όπου αλλού είναι δυνατόν να προβληθεί για παράδειγμα σε επιλεγμένα ξενοδοχεία της Νότιας Ρόδου σε οθόνες πιθανόν στους χώρους υποδοχής.
Η κίνηση του χειμώνα
Οι καταστηματάρχες έχουν ξεκινήσει να προετοιμάζονται για τη νέα σεζόν μετά από μία μικρή ανάπαυλα, αφού μεγάλο ποσοστό παρέμενε στην αγορά μέχρι και το Δεκέμβριο λόγω των πολλών προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων.
Ο Νοέμβριος με περισσότερες από 30 προσεγγίσεις ήταν καλύτερος ακόμη και από τον Ιούνιο ή τον Σεπτέμβριο. «Κατά τη διάρκεια του χειμώνα αρκετά καταστήματα παρέμειναν ανοιχτά καθώς είχαμε πολλές προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων. Αυτά τα κρουαζιερόπλοια χάρισαν μία τονωτική ένεση στην αγορά. Τώρα ξεκινάμε σταδιακά την προετοιμασία για τη νέα σεζόν», είπε ο κ. Δοντάς.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ