Ρεπορτάζ

Ο Ροδίτης Γιάννης Παλογιαννίδης στην λίστα 40 UNDER 40 του Fortune Greece!

Στην λίστα των διακεκριμένων επιχειρηματικών της χώρας κάτω των 40 ετών του έγκριτου περιοδικού «Fortune» και στο τελευταίο τεύχος του, που κυκλοφόρησε χθες, συγκαταλέγεται ο Ροδίτης Γιάννης Παλογιαννίδης, γιος του αείμνηστου ξενοδόχου Μπάμπη Παλογιαννίδη.
Το Fortune Greece κατάρτισε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη λίστα 40 UNDER 40 το 2013, μέσα στην κρίση.
Στα χρόνια που ακολούθησαν έγινε θεσμός του οικοσυστήματος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας της χώρας.
Το 2021 επιστρέφει πλήρως ανανεωμένη και «φωτίζει» 40 επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών από διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας που καινοτομούν και διακρίνονται με «όχημα» το ταλέντο, την εξωστρέφεια, την καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες και την ενσυναίσθηση.
Το ελληνικό οικοσύστημα επιχειρηματικότητας και καινοτομίας μεγαλώνει.
Oι επιχειρήσεις περνούν σε στάδιο ωρίµανσης, προσελκύοντας πλέον το ενδιαφέρον εγχώριων, αλλά και διεθνών επενδυτών.
Η πλειονότητα των εταιρειών χρησιμοποιεί υψηλού επιπέδου τεχνολογικές λύσεις, που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, στην αξιοποίηση των δεδοµένων και στο machine learning.
Oι περισσότερες εταιρείες που παρουσιάζονται απευθύνονται στην παγκόσµια αγορά, καθώς έχουν πελάτες σε αγορές του εξωτερικού, ενώ «ενσωματώνουν» πλέον στην κουλτούρα και τη στρατηγική τους τη βιώσιµη ανάπτυξη, επενδύοντας στον ανθρώπινο παράγοντα.
Για τον Γιάννη Παλογιαννίδη το περιοδικό αναφέρει τα εξής:
ΗΛΙΚΙΑ: 38
ΙΔΙΟΤΗΤΑ: Founder & CEO
ΕΤΑΙΡΕΙΑ: JMN Group
Ο Γιάννης Παλογιαννίδης έχει πάντα στραμμένο το βλέμμα του στις ευκαιρίες που προσφέρει η αγορά.
Η JMN Pharmaceutical, που ίδρυσε το 2008, είναι μια εμπορική και RnD εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής και της ευεξίας, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του ιδρυτή της για το Ευ Ζην.
Με παρουσία στο χώρο των φαρμακείων και των σούπερ μάρκετ (LIDL Europe, Ahold Delhaize Europe κ.α), η JMN ενεργεί τόσο με αποκλειστικές αντιπροσωπείες ξένων οίκων στην Ελλάδα και την Κύπρο, όσο και με το δικό της brand, με την επωνυμία NaturaVita. «Το βασικό μου μότο είναι ότι για να προοδεύσει κανείς στο επιχειρείν, πρέπει να διαθέτει πρώτα την επιμονή, μετά τη σωστή στρατηγική και τέλος το σωστό ανθρώπινο δυναμικό» αναφέρει.
Aπό το 2017 μέσω της J.P International, o Γιάννης δραστηριοποιείται ενεργά και στη εμπορική αγορά του πετρελαίου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου