Τα ίχνη τουρίστα ο οποίος κολυμπούσε στην Λάμπη χάθηκαν γύρω στις 19:00 το απόγευμα της Παρασκευής και αμέσως σήμανε συναγερμός με σκάφη του λιμενικού αλλά και ελικόπτερο να συμμετέχον στις έρευνες για τον εντοπισμό του. Τελικά λίγο πριν τις 24:00 ο άνδρας βρέθηκε στο Ψαλίδι όντας καλά στην υγεία του, ενώ με ασθενοφόρο μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο της Κω για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
.kosnews24.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














