Τοπικές Ειδήσεις

Το 4ο Γυμνάσιο πραγματοποίησε τη δεύτερη κινητικότητα του Erasmus στις Αζόρες

Κατά την περίοδο 28/1/23- 4/2/23 το Καζούλλειο Γυμνάσιο πραγματοποίησε τη δεύτερη κινητικότητα του γαλλόφωνου επιμορφωτικού προγράμματος με τίτλο «Παιδαγωγικά εργαλεία για ένα Γυμνάσιο Συμπερίληψης». Τρεις εκπαιδευτικοί του 4ου Γυμνασίου, η κα Ξηροταγάρου Ναυσικά ΠΕ05, η κα Νταμπαντζή Μαρία ΠΕ02 και η κα Βεργωτή Αναστασία ΠΕ06 μετακινήθηκαν στο νησί Σάο Μιγκέλ που βρίσκεται στο αρχιπέλαγος των Αζόρων. Στο πρόγραμμα αυτό συντονιστικό ρόλο έχει το γαλλικό Γυμνάσιο του Capendu και εκτός από το Καζούλλειο συμμετέχουν ως εταίροι άλλα 4 Γυμνάσια από την Πορτογαλία, τη Σουηδία, τη Ρουμανία και την Πολωνία.

Σε αυτή τη δεύτερη κινητικότητα οι εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν σε θέματα που άπτονται των νέων τεχνολογιών για μια συμπεριληπτική εκπαίδευση. Όλοι οι εταίροι παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την παρουσίαση των πορτογάλων εκπαιδευτικών με θέμα την χρήση ψηφιακών εργαλείων όπως το Scratch και το Kahoot. Οι βραβευμένοι εισηγητές μάς έδειξαν μεθόδους και στρατηγικές για τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων στην ειδική αγωγή, καθώς και σε τάξεις γενικής εκπαίδευσης με στόχο την κινητοποίηση και την ένταξη όλων των μαθητών σε μια νοηματοδοτημένη εκπαιδευτική διαδικασία.

Εξίσου ενδιαφέρουσα ήταν και η παρακολούθηση δειγματικών διδασκαλιών και στις δυο εκπαιδευτικές βαθμίδες. Στο πλαίσιο του προγράμματος παρουσιάστηκαν δειγματικές διδασκαλίες σχεδόν όλων των ειδικοτήτων και οι επιμορφούμενοι είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με ειδικούς εκπαιδευτές που εφαρμόζουν καινοτόμες μεθόδους, όπως η ιπποθεραπεία για παιδιά με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού ή η διδασκαλία μέσα σε αίθουσα Snoezelen, δηλ. αίθουσα με πολύ-αισθητηριακό περιβάλλον για παιδιά με νοητική υστέρηση.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου