Την αποπομπή της Κατερίνας Σαββαΐδου, σχολιάζει η Νέα Δημοκρατία, με ανακοίνωση που εξέδωσε, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση δεν πιστεύει στην ανεξαρτησία των θεσμών. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η κυβέρνηση, για άλλη μια φορά, αποδεικνύει ότι δεν πιστεύει στην ανεξαρτησία των θεσμών. Τελευταίο επεισόδιο στο εννιάμηνο σίριαλ η ανεξαρτησία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, που -από την πρώτη στιγμή- βρέθηκε στο στόχαστρο της κυβέρνησης. Από τη μια δεσμεύονταν να ενισχύσουν την ανεξαρτησία της και από την άλλη την υπονομεύουν».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













