Σήμερα στις επτά το απόγευμα με σκάφος της ΕΛ.ΑΚΤ. από την Σάμο ξεκίνησαν την επίσημη επίσκεψη τους στην Πάτμο οι Υπουργοί Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης και Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη. Στο λιμάνι της Πάτμου τους υποδέχτηκαν ο Δήμαρχος Πάτμου, ο Αντιδήμαρχος κ. Σκεμπές, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου. Θα παραμείνουν το επόμενο τριήμερο στο νησί μας και θα συμμετέχουν σε μια συνάντηση αύριο στις 11:00 στο Δήμο Πάτμου με το Δημοτικό Συμβούλιο και φορείς του νησιού.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















