Τις δικές του «οδηγίες» προς όσους θέλουν να αθληθούν αυτή την περίοδο με το ποδήλατο τους, ιδιαίτερα στο νησί της Κω, έδωσε ο ΚΑΟ Φιλίνος. Αναλυτικά τα όσα «προτείνει» ο Κωακός σύλλογος:

«Ίσως όλοι, αυτό το καιρό που είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι έχουμε σκεφτεί να πάρουμε το παλιό μας ποδήλατο και να κάνουμε τη προβλεπόμενη άθληση με το SMS με το Νο6 όπως μας παροτρύνει ακόμα και ο λοιμωξιολόγος κ, Τσιόδρας, αλλά και ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης, ο οποίος παρότρυνε την ατομική άθληση σε συζήτηση που είχε με πρωταθλητές του αθλητισμού πριν από λίγες ημέρες.

Ήδη πάρα πολλοί το κάνουν. Ο παραλιακός δρόμος Κω Τιγκακίου αλλά και ο ποδηλατόδρομος έχει συνεχή κίνηση. Αλλά προσοχή. Αποφεύγουμε το συνωστισμό!

Πόσο δύσκολο όμως είναι να βγάλουμε το σκουριασμένο ποδήλατο στο δρόμο; Δεν είναι τελικά τόσο πολύ.

Φουσκώνουμε τα λάστιχα και ελέγχουμε τα φρένα και λαδώνουμε την αλυσίδα. Ελέγχουμε τη λειτουργικότητα των ταχυτήτων, βάζουμε το κράνος και φύγαμε. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να το ελέγξει επαγγελματίας αλλά γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι αυτές τις μέρες.

Οι ποδηλατόδρομοι του νησιού μας ενδείκνυνται για μια αρχική γυμναστική. Μια καθημερινή άσκηση τουλάχιστον 45 λεπτών χωρίς να υπερβάλουμε (αρχικά) στη προσπάθεια είναι ότι καλύτερο.

Κάθε εβδομάδα μπορούμε να ανεβάζουμε το επίπεδο, είτε με λίγα χιλιόμετρα παραπάνω από τη περασμένη φορά ή λίγη ταχύτητα περισσότερη στην ίδια διαδρομή.

Και βέβαια μιας και είμαστε σε περίοδο νηστείας είναι ευκαιρία για απώλεια βάρους. Θυμίζουμε ότι τρώμε μετά την άθληση και όχι πριν.

Έχουμε πάντα αρκετό νερό μαζί μας και πίνουμε λίγο λίγο.

Ένας εύκολος τρόπος να παρακολουθούμε με τι ταχύτητα πηγαίνουμε ή πόσα χιλιόμετρα διανύσαμε ή πόσες θερμίδες κάψαμε, είναι μια εφαρμογή που μπορούμε να κατεβάσουμε στο κινητό μας δωρεάν η οποία δεν χρειάζεται δεδομένα για να λειτουργεί αλλά απλά ανοίγουμε την τοποθεσία (GPS) (πχ www.strava.com). Mε αυτήν την εφαρμογή θα έχουμε πάρα πολλές πληροφορίες για τη διαδρομή που κάναμε.

Και μη ξεχνάτε να στέλνετε το προβλεπόμενο sms με το νούμερο 6 και να μην κάνετε διαδρομή με περισσότερα από 2 άτομα.

Οι άνθρωποι του συλλόγου μας έχουν μεριμνήσει να μην έχουν νομικό πρόβλημα στις μεγάλες αποστάσεις και στα χιλιόμετρα οι αθλητές της ποδηλασίας του νησιού μας. Εσείς όμως που ξεκινάτε τώρα ας μείνετε σε κοντινές διαδρομές στο σπίτι σας».

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ