Ειδήσεις

Ποιες αποφάσεις έλαβε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο

Εγκρίθηκε ομοφώνως από το διοικητικό συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νοτίας Δωδεκανήσου το σχέδιο του προϋπολογισμού για το έτος 2018 που ανέρχεται σε 12,5 εκατ. ευρώ περίπου και το τεχνικό πρόγραμμα που ανέρχεται στα 8,5 εκατ. ευρώ περίπου. Το ύψος του προϋπολογισμού είναι ακριβώς ίδιο με το 2017, ενώ το τεχνικό πρόγραμμα είναι αυξημένο κατά 700.000 ευρώ περίπου.
Επίσης εγκρίθηκε ομοφώνως ο ισολογισμός του έτους 2016 με τα έσοδα του ΔΛΤ να ανέρχονται σε 2.769,429,80 ευρώ. Συμπεριλαμβανομένων εσόδων προηγούμενων χρόνων, το ΔΛΤ εισέπραξε το 2016 συνολικά 3,2 εκατ. ευρώ. Συνεπώς προκύπτει ένα λογιστικό πλεόνασμα χρήσης περίπου 500.000 ευρώ. Σημειώνεται ότι το ΔΛΤ δεν έχει δανειακές υποχρεώσεις, ενώ οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις ανέρχονται σε 580.000 ευρώ. Οι απαιτήσεις του ΔΛΤ ανέρχονται στα 4 εκατ. ευρώ περίπου.
Το δ.σ. του ΔΛΤ ενέκρινε επίσης ομοφώνως το πρακτικό της Επιτροπής Διεξαγωγής Συνοπτικού Διαγωνισμού με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, για την ανάδειξη αναδόχου που θα αναλάβει την εκπόνηση χρηματοοικονομικής μελέτης, φακέλου προκήρυξης και την συνολική υποστήριξη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου, για την διαδικασία διενέργειας ανοικτού διεθνούς δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού για την ανάδειξη φορέα διαχείρισης του Κέντρου Επισκευής Πλοιαρίων στην περιοχή Καναμάτ Δήμου Ρόδου, προϋπολογισμού 40.000,00€ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α., σύμφωνα με την υπ’ αριθμό 02/2017 Διακήρυξη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου (Ν.Π.Δ.Δ.), σύμφωνα με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Κατατέθηκαν δύο προσφορές και συγκεκριμένα από την ΑΛΕΞΙΟΥ&ΣΙΑ Ο.Ε. «ΕΞΕΛΙΞΗΣ» ύψους 18.500 ευρώ και από την DELOITTE BUSINESS SOLUTIONS Α.Ε. ύψους 9.900 ευρώ η οποία και θα προβεί στην εκπόνηση της μελέτης.
Τέλος ανανεώθηκαν για 35 μήνες, όπως προβλέπεται από το νόμο, οι συμβάσεις παραχώρησης χρήσης των καταστημάτων στη μαρίνα Μανδρακίου.
Συζητήθηκε ακόμη η απομάκρυνση του ημερόπλοιου Νικόλαος από το λιμένα Μανδρακίου, όπως ζητά με έγγραφό του το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου, καθώς υπερβαίνει τα 30 μέτρα σε μήκος. Πλοία με μεγαλύτερο μήκος από τα 30 μέτρα δεν επιτρέπεται να δένουν στο Μαντράκι, όπως όμως αποφάνθηκε το ΔΛΤ, δεν υπάρχει άλλος κατάλληλος χώρος για να δένουν.
Όταν κατασκευαστεί στο Μαντράκι ο μόλος των 152 μέτρων, μπορούν να δένουν εκεί τα ημερόπλοια. Για το συγκεκριμένο έργο έχει δώσει ήδη την έγκρισή του το ΚΑΣ και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για τη μελέτη ώστε προχωρήσουν στη συνέχεια οι σχετικές εργασίες για την κατασκευή του.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου