Ρεπορτάζ

Στην νέα τεχνολογία περνά ο Δήμος Ρόδου

Στην σύγχρονη τεχνολογία επενδύει ο Δήμος Ρόδου προκειμένου να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στους κατοίκους και να αξιοποιήσει καλύτερα το προσωπικό που διαθέτει. Ήδη, όπως τόνισε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή τύπου χθες ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Σάββας Διακοσταματίου, έχει ξεκινήσει και η ψηφιοποίηση των αρχείων του Δήμου.
«Στελέχη του υπουργείου Εσωτερικών ξεκίνησαν ήδη την ψηφιοποίηση των αρχείων του Δήμου. Περισσότερα στοιχεία θα παρουσιαστούν τις επόμενες ημέρες», δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου.
Ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών αναφέρθηκε και στην έναρξη της διαδικασίας για τη διακίνηση εγγράφων μέσω του διαδικτύου στο Δήμο.
«Στόχος μας είναι να μην διακινούνται τα έγγραφα στο Δήμο με τον παραδοσιακό τρόπο δηλαδή με τους κλητήρες. Όλα αυτά έχουν κόστος. Η διακίνηση των εγγράφων θα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά. Από την 1η Ιανουαρίου του 2016 τα έγγραφα για δημοσίευση στο ΦΕΚ θα στέλνονται ηλεκτρονικά με τη χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής. Θέλουμε να εκσυγχρονιστούν όλες οι υπηρεσίες του Δήμου. Την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου έχουν αναλάβει στελέχη της διεύθυνσης ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Δήμου», δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου.
Ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών δήλωσε ακόμα πως εκπαιδεύθηκαν στον συγκεκριμένο τομέα οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι της Διευθύνσεων Προγραμματισμού Παιδείας και Πληροφορικής.
«Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες θα αρχίσουν να εφαρμόζουν πιλοτικά το πρόγραμμα. Θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες διευθύνσεις. Φιλοδοξία μας είναι να αξιοποιήσουμε την νέα τεχνολογία για τον εκσυγχρονισμό του Δήμου. Έτσι θα εξοικονομήσουμε πόρους και ανθρώπινο δυναμικό», δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου και πρόσθεσε πως μέχρι τώρα χάνονταν πολύς χρόνος και χρήματα.
«Μπορούμε να πετύχουμε τη μείωση του κόστους λειτουργίας του Δήμου με τη βοήθεια της τεχνολογίας . Στον ιδιωτικό τομέα ήδη αξιοποιούν την σύγχρονη τεχνολογία. Εμείς κάνουμε πράξη όσα έχουμε υποσχεθεί στην αρχή της θητείας μας», δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου.
«Μπορούμε να αλλάξουμε πολλά χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία. Από σήμερα ξεκίνησαν και τα σεμινάρια των εργαζομένων για τις ψηφιακές υπογραφές εγγράφων. Στόχος μας είναι να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό μας και να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στους κατοίκους», δήλωσε ο προϊστάμενος της διεύθυνσης ηλεκτρονικής διακυβέρνησης του Δήμου κ. Νίκος Μανίκαρος και πρόσθεσε πως έχει δημιουργηθεί ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή για την διακίνηση των εγγράφων.
«Θα τεθεί σε εφαρμογή και ηλεκτρονική εφαρμογή για τις άδειες του προσωπικού. Αυτό θα βάλει σε τάξη κάποια πράγματα», τόνισε ο κ. Διακοσταματίου.
Σε ερώτηση σχετικά με τα οφέλη που θα έχουν οι πολίτες από τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του Δήμου, ο κ. Σάββας Διακοσταματίου δήλωσε:
«Θα εξετάζονται ταχύτερα τα αιτήματα των πολιτών αφού όλα τα έγγραφα θα διακινούνται πολύ γρήγορα με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας. Τώρα τα αιτήματα φθάνουν μετά από δύο – τρεις ημέρες στο Δήμο. Θα μειωθεί και το λειτουργικό κόστος για την αντιμετώπιση όλων των θεμάτων. Με τον τρόπο αυτό και οι υπηρεσίες θα λειτουργούν καλύτερα και οικονομία θα γίνεται», δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου