Απαντήσεις σχετικά με τα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας, για το ενδεχόμενο να ξεμείνουν από τρόφιμα συσσίτιο και παιδικοί σταθμοί του Δήμου Ρόδου (σχετικά έγραψε η «δ» για την επιστολή που απέστειλε προς τον δήμαρχο Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη, ο πρόεδρος του Δημοτικού Οργανισμού Πρόνοιας, Γιώργος Τριάντος) έδωσε χτες, σε συνέντευξη Τύπου, ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Εξυπηρέτησης, Κοινωνικής Πολιτικής, Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Γιάννης Καμπούρης.
«Έχω δηλώσει ότι οι διαδικασίες στο Δημόσιο και κατ’ επέκταση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, δυστυχώς, είναι χρονοβόρες. Για να υλοποιηθεί μία σύμβαση, χρειάζεται τεχνική έκθεση, μετά υπογράφεται το αίτημα προς το Τμήμα Προμηθειών για να βγει ο ανάδοχος (μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας). Για την συγκεκριμένη περίπτωση, θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε ήσσονος αξίας τροποποίηση της σύμβασης έτσι ώστε να υπάρχουν τα απαραίτητα τρόφιμα, έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία από το Τμήμα Προμηθειών της νέας σύμβασης (ειδικά για τους παιδικούς σταθμούς). Καταλαβαίνετε ότι απαιτούνται πάνω από τρεις μήνες, μέχρι να ολοκληρωθεί μία σύμβαση», όπως είπε.
Ερωτηθείς σχετικά με τους σχεδιασμούς στον τομέα ευθύνης που ανέλαβε πρόσφατα στην Κοινωνική Πολιτική δήλωσε τα εξής: «Στις προθέσεις μας είναι (εκτός από την μετεγκατάσταση των ΡΟΜΑ για το οποίο βρισκόμαστε εν αναμονή μέχρι το τέλος του μηνός) η επέκταση του προγράμματος ‘Βοήθεια στο Σπίτι’ στον Αρχάγγελο και στο Γεννάδι. Αναζητούμε τις ειδικότητες, όπως κοινωνική λειτουργό, νοσοκόμα ή νοσοκόμο, ψυχολόγο κι ένα άτομο ως βοηθητικό προσωπικό ώστε να προχωρήσει. Επιπλέον, έχουμε συμπεριλάβει στον προϋπολογισμό του 2021, δομές που θα αφορούν τους άστεγους, άπορους συμπολίτες μας και φοιτητές όπως το ‘Κοινωνικό Πλυντήριο – Στεγνωτήριο’ (χώροι όπου οι άποροι και άστεγοι να μπορούν να πλένουν τα ρούχα τους, καθώς και τη δημιουργία μίας νέας Δομής ‘Αστέγων’. Θα είναι σε κτήριο του Δήμου Ρόδου και θα δίδει την δυνατότητα σε αστέγους να φιλοξενούνται εκεί. Ο χώρος δεν έχει βρεθεί ακόμη».
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΠ
ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ
Ο αντιδήμαρχος αναφέρθηκε στην λειτουργία των ΚΕΠ ανά το νησί, για τα οποία είπε ότι το μόνο που δεν λειτουργεί είναι αυτό που βρίσκεται στους χώρους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Το ΚΕΠ στον Άη-Γιάννη λειτουργεί κανονικά Όσον αφορά στο Δημαρχείο, ο κ. Καμπούρης είπε ότι «οι δημότες ανταποκρίνονται στα μέτρα προστασίας και αποφεύγουν τις συχνές επισκέψεις στο δημαρχιακό μέγαρο, λόγω του κορωνοϊού. Υπάρχει ήδη ανταπόκριση στην έκδοση των πιστοποιητικών (μέσω της διαδικτυακής εφαρμογής ‘teledimos.gr’ ) καθώς και με τα τηλεφωνικά ραντεβού για το Δημοτολόγιο, Ληξιαρχείο και άλλες υπηρεσίες ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός. Όσον αφορά στους γάμους, επιτρέπονται αλλά με την προϋπόθεση της εφαρμογής των μέτρων προστασίας κατά του κορωνοϊού».
Μόνο μέχρι την περασμένη Παρασκευή τα αιτήματα ήταν 243 ενώ ο αριθμός ανεβαίνει ανά εβδομάδα. «Τα περισσότερα ήταν σε εξέλιξη και τώρα, ξεκινούν να υλοποιούνται. Π.χ. από τα 423 αιτήματα για καθαρισμούς οδών, ολοκληρώθηκαν τα 130. Για αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων από τα 28 αιτήματα, τα 22 ολοκληρώθηκαν. Τα περισσότερα αφορούν κλαδέματα και κοπές δέντρων. Αυτό αφορά τα ηλεκτρονικά αιτήματα τα οποία, μας βοηθούν να έχουμε εικόνα για το τι συμβαίνει στο νησί και ποιες υπηρεσίες ζητούν οι πολίτες» όπως είπε. Τέλος, ο αντιδήμαρχος υπογράμμισε πως η εξυπηρέτηση των δημοτών γίνεται με ικανοποιητικό τρόπο σε όλο το νησί της Ρόδου με τους δημοτικούς ανταποκριτές ανά Δημοτική Ενότητα (σε χωριά κ.λπ.) που διανέμουν τα απαραίτητα πιστοποιητικά, κατ’ οίκον.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ