Ειδήσεις

Power Pass: Ξεπέρασαν τις 100.000 οι αιτήσεις – Πώς θα δείτε σε ποιο στάδιο είναι η αίτησή σας – Οδηγός μηνυμάτων

Έσπασε το φράγμα των 100.000 αιτήσεων το Power Pass μια μέρα μετά την έναρξη λειτουργίας του. Να υπενθυμίσουμε ότι το μεσημέρι οι δικαιούχοι έσπευσαν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους που έφτασαν τις 75.000.

Η επιδότηση αφορά στους λογαριασμούς ρεύματος πρώτης κατοικίας ή φοιτητικής στέγης εντός Ελλάδος, που εκδόθηκαν κατά το διάστημα από 01-12-2021 έως και 31-05-2022. Το ποσοστό επιδότησης ανέρχεται στο 60% της αύξησης της τιμής ρεύματος της πρώτης κατοικίας και, ανάλογα με το ύψος των λογαριασμών, μπορεί να ανέλθει μέχρι και στο ποσό των 600 ευρώ.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα διαρκέσει μέχρι και τις 30 Ιουνίου. Κατά τις πρώτες ημέρες της λειτουργίας της, η πλατφόρμα θα ανοίγει σταδιακά για τους δικαιούχους, ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ τους.

H λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς χρειάζονται μόνο οι κωδικοί του πολίτη στο Taxisnet και το IBAN του λογαριασμού στον οποίο επιθυμεί να πιστωθεί η επιδότηση. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία αντλούνται αυτόματα μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα διαρκέσει μέχρι και τις 30 Ιουνίου. Κατά τις πρώτες ημέρες της λειτουργίας της, η πλατφόρμα θα ανοίγει σταδιακά για τους δικαιούχους, ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ τους.

Κατά την υποβολή της αίτησης μέσω της πλατφόρμας οι χρήστες θα δουν διάφορουν «χαρακτηρισμούς»-μηνύματα που αφορούν το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η αίτησή τους.

Παραθέτουμε μια αναλυτική εξήγηση των εν λόγω «χαρακτηρισμών»-μηνυμάτων, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς -βάσει του μηνύματος- σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτησή σας.

ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΥΠΟΒΟΛΗ: Ο χρήστης δεν έχει πατήσει την «υποβολή αίτησης».

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί. Εάν πλοηγηθείτε στη σελίδα της αίτησης θα δείτε στο πάνω μέρος περισσότερες πληροφορίες (π.χ. αδυναμία διασταύρωσης του ΑΦΜ ως δικαιούχου/συνδικαιούχου στο δηλωθέν ΙΒΑΝ). Απορριφθείσες αιτήσεις μπορούν να αλλαχτούν και να επανυποβληθούν.

ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί και βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου των εξής:
– αν ο ΑΦΜ είναι δικαιούχος / συνδικαιούχος στο δηλωθέν IBAN.
– αν ο αιτών/αιτούσα δεν έχει ξεπεράσει τη μία αίτηση για τον ίδιο και τον/την σύζυγο και δεν έχει ξεπεράσει τις τρεις για τα προστατευόμενα μέλη.

ΥΠΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ: Για όσες αιτήσεις είναι σε αυτή την κατάσταση, έχουν ολοκληρωθεί οι έλεγχοι και περιμένουν από 1η Ιουλίου 2022 να εκτελεστούν οι εκκαθαρίσεις για να αποφασιστεί το ποσό της επιστροφής.

ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Το ποσό επιστροφής (για πληρωμή, μέσω ΔΙΑΣ) θα αποσταλεί στην επιλεγμένη τράπεζα.

ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η εντολή για το ποσό επιστροφής έχει αποσταλεί στην επιλεγμένη τράπεζα μέσω ΔΙΑΣ και αναμένεται από την τράπεζα να κάνει την πληρωμή.

ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ: Σημαίνει ότι έχουμε λάβει απάντηση από το επιλεγμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα ότι εκτέλεσε επιτυχώς την πληρωμη. Ο/Η δικαιούχος μπορεί να ελέγξει το λογαριασμό του/της.
Τηλέφωνα επικοινωνίας για πληροφορίες
Επίσης, μπορείτε για ερωτήματα ή διευκρινήσεις για τη λειτουργία της πλατφόρμας να απευθυνθείτε στο τηλέφωνο: 210 7000810.

Εργάσιμες ημέρες: Δευτέρα – Παρασκευή 9:00 – 17:00
καθώς και το Σάββατο 18/6/2022 9:00 – 17:00 και την Κυριακή 19/6/2022 9:00 – 17:00.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου