Στις 19 και 22 Ιουνίου 2017, στο Δημοτικό Θέατρο Ρόδου, στις 6μ.μ. οι σπουδαστές του Ελληνικού Ωδείου κλείνουν με τον πιο μουσικό τρόπο τη σχολική τους χρονιά .
Διοργάνωση Μουσικός και Πνευματικός Σύλλογος ΑΠΟΛΛΩΝ.
Με τη στήριξη του Δήμου Ρόδου – Δ.Ο.Π.Α.Ρ.
Είσοδος Ελεύθερη.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















