Ειδήσεις

Η Οδύσσεια ενός ασθενή στη Ρόδο-Διοικήτρια νοσοκομείου Ρόδου: Θα διενεργηθεί ΕΔΕ

Απαγορευμένες διαδικασίες από γιατρούς που υποβαθμίζουν την αξιοπιστία του δημόσιου συστήματος Υγείας και εξοντώνουν οικονομικά και ψυχικά τους ασθενείς διαπιστώθηκαν στο νοσοκομείο Ρόδου, που μάλιστα όλα δείχνουν ότι αποτελούν πάγιες πρακτικές. Ένορκη Διοικητική Εξέταση διατάσσει η διοικήτρια του νοσοκομείου, ενώ την υπόθεση παρακολουθεί στενά και η 2η Υγειονομική Περιφέρεια.

Πάσα στον ιδιώτη

Την Τρίτη, ασθενής με πρόβλημα στους πνεύμονες εισήχθη στο νοσοκομείο της Κω και μετά την εξέτασή του, παραπέμφθηκε στο νοσοκομείο της Ρόδου, όπως εξιστόρησε στην «Αυγή» συγγενής του ασθενούς. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ανέλαβε τη μεταφορά του ασθενή στο νοσηλευτικό ίδρυμα, το οποίο αν και δεν είχε λάβει ενημέρωση για το περιστατικό, ανέλαβε δράση. Το νοσοκομείο Ρόδου ενημέρωσε ότι η κυτταρολογική εξέταση του ασθενούς δεν μπορεί να γίνει στο ίδρυμα και παρέπεμψε τον ασθενή σε ιδιωτικό ιατρείο.

Στη συνέχεια, σύμφωνα με την ίδια μαρτυρία, οι γιατροί πρότειναν τη μεταφορά του ασθενή σε νοσοκομείο της Αθήνας -γενικώς και αορίστως-, υποστηρίζοντας ότι το ίδρυμα δεν διαθέτει τις κατάλληλες υποδομές, χωρίς να δώσουν κάποιο παραπεμπτικό. Έπειτα από πίεση των συγγενών, ο γιατρός απεφάνθη ότι «αν είναι, θα τον συνοδεύσει ένας ειδικευόμενος γιατρός», του οποίου τα έξοδα μεταφοράς θα έπρεπε όμως να καλύψει ο ίδιος ο ασθενής.

Ξαφνικά, οι συγγενείς δέχονται ένα τηλεφώνημα από ιδιώτη στρατιωτικό γιατρό που δραστηριοποιείται στο νησί και τους ενημερώνει ότι τελικώς θα είναι εκείνος που θα συνοδεύσει τον ασθενή… με το αζημίωτο. «Είπε ότι κανονικά παίρνει 600 ευρώ αλλά λόγω κρίσης θα ζητούσε μόνο 400 ευρώ. Εμείς θα έπρεπε να πληρώσουμε και τα εισιτήριά του, που για την επιστροφή του θα ήταν αεροπορικά», αφηγήθηκε ο συγγενής του ασθενούς μιλώντας στην «Α».

«Έτσι είθισται»

Μόλις η οικογένεια διαμαρτυρήθηκε στον διευθυντή της Β’ Παθολογικής Κλινικής του νοσοκομείου της Ρόδου, που είχε αναλάβει το περιστατικό, εκείνος αποκρίθηκε ότι «έτσι είθισται» (sic), παραδεχόμενος ότι οι «πάσες» ασθενών σε ιδιώτες αποτελεί πάγια πρακτική. Κάπως έτσι, η οικογένεια που απευθύνθηκε στο δημόσιο σύστημα, ξαφνικά, κλήθηκε να βάλει το χέρι πολύ βαθιά στην τσέπη για να πληρώνει ιδιώτες.

Η διαδικασία και ο χειρισμός της υπόθεσης φαντάζει ακόμη πιο εξωφρενικός, αν συνυπολογίσει κανείς ότι το νοσοκομείο διαθέτει θωρακοχειρουργό και πως όπως επιβεβαιώνει αξιωματούχος μιλώντας στην εφημερίδα, «δεν έδωσαν καν κλήση στο ΕΚΑΒ, επέλεξαν αυτήν τη διαδικασία, που προφανώς έχουν ξανακάνει».

«Απαγορευμένη διαδικασία»

Η «Αυγή» επικοινώνησε με τη διοικήτρια του νοσοκομείου Ρόδου Κατερίνα Χατζηστρατή, η οποία δήλωσε ότι η προαναφερθείσα «είναι απαγορευμένη διαδικασία» και πως «δεν νοείται ένας γιατρός από δημόσιο νοσοκομείο να συστήνει εξωτερικούς ιατρούς που δεν φαίνονται πουθενά», υπογράμμισε.

Η διοικήτρια είχε ενημερωθεί για το περιστατικό από τους συγγενείς του ασθενούς και δήλωσε στην «Α» ότι «το νοσοκομείο θα προβεί στις νόμιμες ενέργειες, θα διενεργηθεί ΕΔΕ». Μάλιστα, η κ. Χατζηστρατή κάλεσε όποιον έχει εκτεθεί σε αντίστοιχες πρακτικές να το καταγγείλει στη διοίκηση.

avgi.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου