Αθλητικά

Ορφέας: «Ερυθρόλευκοι» Γκλάβας, Αυγουστάκης και Χατζημιχάλης

ΟΡΦΕΑΣ (2)

Στην επέκταση της συνεργασίας του με ακόμα τρεις ποδοσφαιριστές του υπάρχοντος ρόστερ, σύμφωνα με τις εισηγήσεις του προπονητή Παναγιώτη Μαθιού, προχώρησε ο Ορφέας.
Οι «ερυθρόλευκοι» της πόλης μας, διατήρησαν στις τάξεις τους, τους μεσοεπιθετικούς Μανώλη Αυγουστάκη και Σάββα Γκλάβα, όπως και τον αμυντικό Γιώργο Χατζημιχάλη, οι οποίοι θα είναι στην διάθεση του έμπειρου τεχνικού στο νέο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση που εκδόθηκε:
«Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ακραίο μεσοεπιθετικό Μανώλη Αυγουστάκη, τον αμυντικό Γιώργο Χατζημιχάλη και τον ακραίο μεσοεπιθετικό Σάββα Γκλάβα.
Οι ποδοσφαιριστές θα είναι στην διάθεση του προπονητή μας Παναγιώτη Μαθιού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2020-2021 και την συμμετοχή της ομάδας μας στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας.
Ευχόμαστε στους ποδοσφαιριστές, καλή αγωνιστική περίοδο με υγεία»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.