Στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Ροδίτης μαχητής Κλεάνθης Κυριάκου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Muay Thai που διεξήχθη την Κυριακή 14 Νοεμβρίου στην Αθήνα.
Το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε ο έμπειρος μαχητής αποτέλεσε το επιστέγασμα της σκληρής δουλειά που έκανε όλο το προηγούμενο διάστημα με τον προπονητή του Γιώργο Ζόγκα.


Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













