Η Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΣΔ ανακοίνωσε τα υπόλοιπα των ποινών της περασμένης αγωνιστικής περιόδου, ενόψει της έναρξης των επίσημων υποχρεώσεων στην σεζόν 2020-2021.
Ο μοναδικός ποδοσφαιριστής που… χρωστά αγωνιστικές είναι ο Δημήτρης Δημητρόπουλος του Ευαγόρα, καθώς έχει υπόλοιπο ποινής ακόμα τεσσάρων αγωνιστικών.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













