Τοπικές Ειδήσεις

Οι ξενοδόχοι δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό

Εμφαση στο ανθρώπινο δυναμικό δίνει η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου. Η επαρκής στελέχωση των ξενοδοχείων και δη με εξειδικευμένο προσωπικό, αποτελεί κύριο μέλημα της διοίκησης της ΕΞΡ, έτσι ώστε να διασφαλισθεί ένα υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών.
Για την επίτευξη του στόχου αυτού, η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου, θέτει σε λειτουργία την πρώτη πλατφόρμα Εύρεσης Εργασίας στα ξενοδοχεία του νησιού, για επαγγελματίες ή μη, όπου ο ενδιαφερόμενος καταθέτοντας το βιογραφικό του σε λιγότερο από 5 λεπτά, αποκτά αυτόματα πρόσβαση σε περισσότερα από 400 ξενοδοχεία και 4.000+ νέες θέσεις εργασίας.
Συγκεκριμένα, μέσω εφαρμογής που υπάρχει στην ιστοσελίδα www.exr.gr/ergasia, κάθε εργαζόμενος μπορεί να υποβάλλει το βιογραφικό του, το οποίο γίνεται αυτόματα διαθέσιμο σε όλα τα μέλη της Ε.Ξ.Ρ.
Παράλληλα, το νεοσυσταθέν γραφείο διασύνδεσης της Ε.Ξ.Ρ. σε συνεργασία με τα μέλη της Ένωσης παρέχει πληροφορίες για τη διευκόλυνση εύρεσης στέγασης. Η διοίκηση της ΕΞΡ, με την νέα πρωτοβουλία της, δείχνει τον δρόμο για την επίλυση ενός ακόμη μεγάλου προβλήματος.
Η παρουσίαση της πλατφόρμας έγινε το βράδυ της Τρίτης στο ξενοδοχείο Semiramis από τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Μανώλη Μαρκόπουλο, παρουσία του προέδρου του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκάνησου, Γιώργου Ματσίγκου, μελών της ΕΞΡ, διευθυντικών στελεχών και ιδιαίτερα, διευθυντών ανθρώπινου δυναμικού τοπικών ξενοδοχειακών ομίλων.
O κ. Μαρκόπουλος τόνισε τη σημασία της συνεργασίας και της υποστήριξης του project από όλους, ώστε να στεφθεί με επιτυχία το εγχείρημα. Επεσήμανε ότι η οικογένεια του ροδιακού τουρισμού πρέπει να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί, ώστε να διασφαλισθεί η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, ο κ. Μαρκόπουλος ανέφερε, ότι στόχος είναι να διευκολυνθεί η πρόσβαση των νέων που ενδιαφέρονται να απασχοληθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο, σημειώνοντας ότι η εκπαίδευση των εργαζομένων και η βιωσιμότητα αποτελούν προτεραιότητές της ΕΞΡ, ιδιαίτερα λόγω των τρεχουσών συνθηκών.
«Ο σημαντικότερος παράγοντας της επιτυχίας, είναι το προσωπικό μας. Φέτος και πέρυσι αντιμετωπίσαμε δυσκολίες λόγω των συγκυριών, παρόλο που το 2020 λειτούργησαν τα μισά ξενοδοχεία και το 2021 όλα, αλλά με μικρότερες πληρότητες.
Το portal αλλά και το γραφείο διασύνδεσης θα συμβάλουν στην αντιμετώπιση της έλλειψης προσωπικού, και δη εξειδικευμένων εργαζόμενων», δήλωσε ο κ. Ματσίγκος, ο οποίος αναφέρθηκε επίσης στην έλλειψη εξειδικευμένων σχολών παρά τη μεγάλη ανάπτυξη του κλάδου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότεροι από 3.000 θέσεις στα ξενοδοχεία της Ρόδου καλύπτονται από εργαζόμενους από την υπόλοιπη Ελλάδα ή και από το εξωτερικό, καθώς το ντόπιο εργατικό δυναμικό δεν επαρκεί για την πλήρωσή τους.
Στις τουριστικές σεζόν του 2020 και του 2021 ένα σημαντικό ποσοστό των θέσεων έμεινε ακάλυπτο και προκειμένου να μη σημειωθεί το 2022 παρόμοιο πρόβλημα, η ΕΞΡ λειτουργεί προληπτικά.
Οπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση της πλατφόρμας από τον κ. Ξενοφώντα Ασπράκη και τον κ. Αντώνη Χατζηβλασαμή (υπεύθυνοι σχεδιασμού και λειτουργίας), κεντρικός στόχος είναι η στελέχωση όσο το δυνατόν περισσότερων θέσεων εργασίας κάθε ειδικότητας και κατά συνέπεια η ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, και η εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου.
Η πλατφόρμα μπορεί να αποτελέσει έναν ισχυρό κρίκο ανθρώπινου δυναμικού και επιχείρησης, ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε διευθυντή και HR manager.

Η ποιοτική στελέχωση των ξενοδοχείων του νησιού, όπως επισημάνθηκε, θα δώσει στον κλάδο το ανταγωνιστικό εκείνο πλεονέκτημα που δύσκολα μπορεί να αντιγραφεί! Οι ομάδες στόχοι είναι οι κάτοικοι της κεντρικής και βορείου Ελλάδας και των βαλκανικών χωρών και βεβαίως οι σπουδαστές των τουριστικών σχολών.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου