Κι ενώ γύρω τριγύρω εξαντλείται ο διάλογος σε θέματα εκπαίδευσης για το πως θα διδάσκεται η Ιστορία, υπάρχουν και τα αόρατα παιδιά. Τα παιδιά με αναπηρία. Εκείνα που μένουν χωρίς εξειδικευμένη υποστήριξη κατά τη φοίτηση στα γενικά σχολεία. Αλλά ακόμα και όσοι μαθητές λαμβάνουν παράλληλη υποστήριξη από εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, αυτή είναι σε πολλές περιπτώσεις ανεπαρκής και για μόνο λίγες ώρες της εβδομάδας. Από τους 90.743 μαθητές σύμφωνα με το Παρατηρητήριο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία, με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το  57,3% των μαθητών με αναπηρία στα γενικά σχολεία δεν λαμβάνει εξειδικευμένη υποστήριξη από εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής. κατά το πέρασμα από το δημοτικό στο γυμνάσιο και εντέλει στο λύκειο, όπου πάνω από το 90% των μαθητών με αναπηρία φοιτά υποστηριζόμενο μόνο από τους εκπαιδευτικούς της τάξης. Ψιλά γράμματα αυτά… Εδώ κοτζάμ Κατελλόριζο ψάχνει δάσκαλο για τα… κανονικά παιδοά (το ακριτικό, το σημαντικό γεωπολιτικά, εθνικά, το στοχοποιημένο από τον γείτονα και άλλα βαρύγδουπα των πολιτικών) τα αόρατα παιδιά θα δουν;

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ