Τοπικές Ειδήσεις

Εκκληση του ΓΝΡ για εθελοντική προσφορά αίματος λόγω αυξημένων αναγκών

Αίμα

Λόγω αυξημένων αναγκών και μείωση των αποθεμάτων αίματος σε Ο rhesus αρνητικό, παρακαλούμε τους εθελοντές αιμοδότες να συνεχίσουν να προσφέρουν το δώρο ζωής προς τους συνανθρώπους μας, οι οποίοι το έχουν ανάγκη ιδιαίτερα την περίοδο που βιώνουμε.

Σας υπενθυμίζουμε ότι οι αιμοληψίες πραγματοποιούνται στο κτίριο του παλαιού Ελληνικού Προξενείου, επί της οδού Ιωάννη Καζούλη.

Το πρόγραμμα για τις επόμενες ημέρες έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Την Μ. Τετάρτη και την Μ. Πέμπτη από τις 8:30 έως τις 14:00

Την Μ. Παρασκευή και το Μ. Σάββατο από τις 9:00 έως 13:00.

Την Δευτέρα του Πάσχα από τις 9:00 έως τις 13:00.

Από την Τρίτη του Πάσχα το πρόγραμμα ισχύει κανονικά δηλαδή:

Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από τις 8:30 έως τις 14:00

Τρίτη και Πέμπτη από τις 9:00 έως τις 17:00

Σάββατο και Κυριακή από τις 10:00 έως τις 13:00

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ

ΡΟΥΜΑΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.