Ειδήσεις

Η HotelBrain επενδύει στην αειφορία και την βιωσιμότητα | Μεγάλη συμφωνία για την χρήση του DPlanet σε όλα τα ξενοδοχεία

Σε συμφωνία για την χρήση και στα 73 ξενοδοχεία του -παγκόσμιας καινοτομίας και πατέντας- προϊόντος προσωπικής υγιεινής (Hotel amenities) DPlanet (Do not disturb the Planet) προχώρησε ο όμιλος HotelBrain, με την KSD, εταιρία αποκλειστικής διανομής του προϊόντος, αλλά και όλων των προϊόντων προσωπικής υγιεινής του ιταλικού κολοσσού Allegrini.

To DPlanet είναι το μοναδικό προϊόν παγκοσμίως που ενσωματώνει:

-μηδενική χρήση πλαστικού

-μείωση 73% CO2

-μηδενική χρήση νερού, συντηρητικών και σιλικόνης

-χρήση απολύτως φυσικών συστατικών

Η συνεργασία HotelBrain και KSD, καταδεικνύει την σημασία της αειφορίας στην καθημερινή λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων, την οποία άλλωστε απαιτούν ολοένα και περισσότερο, οι φιλοξενούμενοι τουρίστες.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της HotelBrain Πάνος Παλαιολόγος, δηλώνει σχετικά: “Η επιλογή του DPlanet, ήταν μονόδρομος, όταν ανακαλύψαμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προϊόντος, τόσο σε επίπεδο ποιότητας, όσο και σε επίπεδο αειφορίας και προστασίας του περιβάλλοντος. Για εμάς στην HotelBrain, η αειφορία είναι βασικό κομμάτι της στρατηγικής και του DNA μας και με το DPlanet, κάνουμε ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση αυτή. Ανυπομονούμε να φιλοξενήσουμε τους πρώτους μας πελάτες με το νέο αυτό επαναστατικό προϊόν, για να μοιραστούμε μαζί τους, το όραμά μας για ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μας και τον πλανήτη, αλλά και ένα εξαιρετικά ποιοτικό προϊόν που ξεχωρίζει από τα συμβατικά”.

Και συνεχίζει ο ιδρυτής του ομίλου HotelBrain: “Ο μεγαλύτερος σε αριθμό καταλυμάτων και τουριστικών προορισμών ξενοδοχειακός όμιλος της Ελλάδας, δεν θα μπορούσε παρά να υιοθετήσει ένα τέτοιο μοναδικό προϊόν, με προστιθέμενη αξία για όλη την τουριστική αλυσίδα, και με την εγγύηση της KSD, η οποία είναι γνωστή για την αξιοπιστία και την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά”.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της KSD Κωνσταντίνος Δεριζιώτης υπογραμμίζει: “Αποτελεί ύψιστη τιμή για εμάς, η επιλογή από τον μεγαλύτερο ξενοδοχειακό όμιλο της χώρας, του DPlanet, του μοναδικού παγκοσμίως προϊόντος προσωπικής υγιεινής και ευεξίας, σε στερεή μορφή. Ένα τέτοιο επαναστατικό προϊόν, που συμβάλλει καθοριστικά στην Αειφορία και την προστασία του Περιβάλλοντος, με την μηδενική χρήση πλαστικού και με μείωση κατά 73% του CO2, αποτελεί εξαιρετικό συγκριτικό πλεονέκτημα για μια εταιρία όπως η HotelBrain, που αποδεικνύει εμπράκτως την δέσμευσή της σε βιώσιμες πρακτικές στον Τουρισμό”.

Και καταλήγει ο κ. Δεριζιώτης: “Όταν κάποιοι προσφέρουν τώρα στην αγορά, μπουκάλια από ανακυκλωμένο πλαστικό, που η KSD έχει στο portfolio της 10 και πλέον χρόνια, εμείς την ίδια στιγμή δίνουμε στον ελληνικό Τουρισμό και τον Έλληνα ξενοδόχο, την μοναδική δυνατότητα να αναδείξει την Αειφορία και τον Σεβασμό στον Πλανήτη, ως κυρίαρχο στοιχείο του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με το μοναδικό DPlanet. Γιατί η ελληνική φιλοξενία, έχει στον πυρήνα της, την βιωσιμότητα. Και βέβαια με ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό κόστος…”.

Το νέο επαναστατικό προϊόν

Το DPlanet είναι μια πραγματική επανάσταση στη λειτουργία των ξενοδοχείων (και όχι μόνον), από τον ιταλικό κολοσσό ALLEGRINI, καθώς η νέα αυτή γενιά hotel amenities, απαλλάσσει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, από τα μυριάδες προβλήματα που δημιουργούν οι διάφορες πλαστικές συσκευασίες μπουκαλιών, καθώς παρά την αυξανόμενη χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού, δεν παύει εντελώς η επιβάρυνση του Περιβάλλοντος. Όμως η επαναστατική αυτή εξέλιξη περιορίζει σε σχεδόν μηδενικά επίπεδα την επιβάρυνση του περιβάλλοντος, με ευεργετικές συνέπειες!

Πρόκειται για ένα καινοτόμο, οικολογικό, στερεό προϊόν, χωρίς νερό, χωρίς πλαστικό και χωρίς συντηρητικά, το οποίο περιποιείται ιδανικά το σώμα, ενώ, παράλληλα, δεν… ενοχλεί τον πλανήτη (Do not disturb the planet/DPLANET).

Σημειώνεται ότι το προϊόν χρησιμοποιήθηκε πλήρως από τη VOIhotels,  αλυσίδα ξενοδοχείων που ανήκει στον Όμιλο Alpitour , σε συνεργασία με την Allegrini, το Καλοκαίρι του 2021, παρέχοντας στους επισκέπτες τους τη σειρά φυσικών προϊόντων DPLANET με το ειδικά δημιουργημένο brand VOI Loves Earth, αντικαθιστώντας τα κλασσικά  amenities που χρησιμοποιούσαν ως τότε. Μια βιώσιμη επιλογή που επέτρεψε στην VOIhotels να εξοικονομήσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 2.800 κιλά πλαστικού, συμπεριλαμβανομένων μπουκαλιών,dispenser και μπιτονιών από amenities στα ξενοδοχεία της στην Ιταλία! Μάλιστα σε έρευνα που έγινε επιβεβαιώθηκε τo έντονο ενδιαφέρον των πελατών προς την περιβαλλοντική βιωσιμότητα (98%): το 94% των επισκεπτών αναγνώρισε το DPlanet ως μια ρεαλιστική επιλογή για τα VOIhotels και αφού δοκίμασε το προϊόν, το 89% εξέφρασε τη διάθεση να αλλάξει τις συνήθειες του.

Τα χαρακτηριστικά

Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά αυτού του επαναστατικού προϊόντος, που ανέπτυξε το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης του ιταλικού κολοσσού ALLEGRINI, που εκπροσωπεί αποκλειστικά στην Ελλάδα, η KSD (σ.σ. στα αγγλικά λόγω του καινοτόμου του προϊόντος, όπως αποτυπώνονται από την ιταλική εταιρία);

PLASTIC FREE
WATER FREE
PRESERVATIVES FREE
WITH NATURAL SOURCE INGREDIENTS
DERMATOLOGICALLY TESTED
SILICONES FREE
HIGHER WASHING POWER
WITH VEGETABLE OILS
WITH RECYCLED AND RECYCLABLE PAPER
CRUELTY FREE
VEGAN
ETHIC
Πως λειτουργεί

Το μυστικό βρίσκεται στη «μεταμόρφωσή» του αμέσως μόλις έρθει σε επαφή με το νερό.

Η στέρεη μορφή του μετατρέπεται σε υγρή και το DPLANET είναι έτοιμο να απλωθεί στο σώμα και στα μαλλιά, προσφέροντας με τη μοναδική του υφή μια εξαιρετική εμπειρία καθαρισμού.

Συνδυάζοντας εξαιρετικές πρώτες ύλες με φυσικά συστατικά και έλαια, το DPLANET προσφέρεται σε συσκευασία από ανακυκλώσιμο χαρτί, με πιστοποίηση FSC.

Διαθέσιμο σε Conditioning Shampoo, Body wash & Hand wash.

Tο πλαστικό

Τα πλαστικά αντικείμενα χρειάζονται έως και 1.000 χρόνια μέχρις ότου αποσυντεθούν, δημιουργώντας μια τεράστια «πληγή», τόσο για την παγκόσμια οικονομία, όσο, κυρίως, για το φυσικό μας περιβάλλον.

Οι τουρίστες στην Ελλάδα παράγουν ετησίως 79.000 τόνους δημοτικών στερεών αποβλήτων, αυξάνοντας την ετήσια παραγωγή αποβλήτων κατά 11% (πηγή: WWF Ελλάδας), ενώ η παράκτια ρύπανση αυξάνεται κατά 117% τους μήνες της υψηλής τουριστικής περιόδου και αποτελείται κατά 84% από τεχνητά πολυμερή (πλαστικά) (πηγή: «Βlueislands»-Interreg Med). Επιπλέον, υπάρχει και σημαντική οικονομική επιβάρυνση στις τοπικές κοινωνίες.

Επίσης, στο πλαίσιο της προσπάθειας να μειωθεί, κατά το δυνατόν, η χρήση των μικρών συσκευασιών για τα amenities (που είναι από τα αγαπημένα «σουβενίρ» των τουριστών), πολλές αλυσίδες, αλλά και μεμονωμένα ξενοδοχεία στη χώρα μας, και διεθνώς, προσανατολίζονται στη λύση της χρήσης μεγαλύτερων συσκευασιών.

Πρόκειται για ένα θετικό μέτρο, ωστόσο, απλώς μειώνει το μέγεθος του προβλήματος, δεν το εξαλείφει.

Την τελική απάντηση έρχεται να δώσει η νέα γενιά hotel amenities DPLANET, καθώς τα καλλυντικά σώματος σε στερεά μορφή αποτελούν την οριστική λύση, αφού το μόνο που αφήνουν είναι η πλήρως ανακυκλώσιμη χάρτινη συσκευασία τους!

Τα hotel amenities σε στερεά μορφή έχουν μια σειρά από μοναδικά πλεονεκτήματα, πέραν του μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα. Είναι ελαφριά (δεν περιέχουν καθόλου νερό), η μεταφορά και αποθήκευσή τους είναι πολύ πιο εύκολη, απ’ ότι των συμβατικών amenities, ενώ η διανομή τους στα δωμάτια των ξενοδοχείων γίνεται απλά και γρήγορα (με το πρόσθετο πλεονέκτημα της ακριβούς παρακολούθησης αποθεμάτων, σε αντίθεση με τα υγρά hotel amenities, ειδικά στις μεγάλες συσκευασίες).

Συνοπτικά τα πλεονεκτήματα:

Χάρτινη συσκευασία, άρα πλήρως ανακυκλώσιμη

Μικρό μέγεθος και βάρος, άρα εύκολα στην αποθήκευση

Εύκολη μεταφορά/μικρός χρόνος αντικατάστασης (από το housekeeping)

Ακριβής καταμέτρηση/παρακολούθηση αποθεμάτων

Μηδέν συντηρητικά!

Μηδέν πλαστικό!

Μηδέν νερό!

Μηδέν σιλικόνη!

Μείωση CO2 στην ατμόσφαιρα κατά 73%!

Πρόκειται, λοιπόν, για ένα σημαντικότατο βήμα για ένα καθαρότερο περιβάλλον και η KSD είναι υπερήφανη για τη συνεισφορά της σε αυτό.

Τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό, η KSD συνεχίζει, όπως το πράττει πολλά χρόνια, να πρωτοπορεί με την προσφορά προϊόντων hotel amenities τα οποία κατασκευάζονται στην Ιταλία, είναι πιστοποιημένα κατά ISO 9001:2008, Eco Label, Bio Eco, ICEA και δερματολογικά ελεγμένα σύμφωνα με τους κανόνες της Ε.Ε.

Όλα  τα προϊόντα είναι φτιαγμένα από υψηλής ποιότητας  πρώτες ύλες (μπουκάλια από ήδη ανακυκλωμένα μπουκάλια νερού – recycled pet, βιοδιασπώμενα – biodegradable formulations), φιλικές προς το περιβάλλον, με δυνατότητα ανακύκλωσης.
Η επιλογή αυτή τόσο του ιταλικού κολοσσού ALLEGRINI, όσο και της KSD, καταδεικνύει την απόλυτη προτεραιότητα που έχει η αειφορία και η προστασία του Περιβάλλοντος.

Ο όμιλος HotelBrain

Ο Όμιλος HotelBrain, είναι ο μεγαλύτερος σε αριθμό καταλυμάτων ξενοδοχειακός όμιλος της Ελλάδας και ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος στον κλάδο.

Απασχολεί περί τους 100 εργαζομένους στην κεντρική διοίκηση και περίπου 1.500 εργαζόμενους στα ξενοδοχεία. Ο Όμιλος HotelBrain πλέον εκμεταλλεύεται μέσω μισθώσεων 73 ιδιόχρηστα ξενοδοχεία, σε 34 διαφορετικούς προορισμούς στην Ελλάδα. Το σύνολο των δωματίων του ομίλου ανέρχεται σε 4.100, με τις κλίνες να ξεπερνούν τις 9.200.

Εντός της τρέχουσας χρήσης 2021, ο Όμιλος προχώρησε σε μισθώσεις 4 ξενοδοχείων στην Κρήτη, 2 ξενοδοχείων στην Σαντορίνη, 2 ξενοδοχείων στην Ρόδο, 2 ξενοδοχείων στην Μαρώνεια της Αλεξανδρούπολης, 1 ξενοδοχείου στην Θάσο, 1 ξενοδοχείου στη Μύκονο, 1 ξενοδοχείου στην Πάρο και 1 ξενοδοχείου στη Κω, ενώ μέχρι τα τέλη του έτους αναμένεται να προστεθούν ακόμη 5 ξενοδοχειακές μονάδες.

Η KSD

Η  KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).

Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στην δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ portfolio έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.

Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.

Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται από ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά..

Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων.

Πηγή money-tourism.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου