Η μεταμόρφωση μίας μικρής ημιυπόγειας κατοικίας στη Ρόδο αποτέλεσε θέμα δημοσίευσης σε περιοδικά και blog αρχιτεκτονικής και διακόσμησης σε όλον τον κόσμο, φτάνονται μέχρι και στην Ασία. Ο λόγος για ένα μικρό σερφόσπιτο ή το «The Sufer’s Home» όπως έχει γίνει ευρέως γνωστό από τον αρχιτέκτονα που ανέλαβε τη διακόσμησή του, κ Γιώργο Σκιαδόπουλο.

Η μικροσκοπική αυτή κατοικία έχει ως βασική πηγή έμπνευσης τη θάλασσα, ενώ χαρακτηριστικά δημοσιεύματα αναφέρουν τα εξής: «Ο στόχος του αρχιτέκτονα Γιώργου Σκιαδόπουλου ήταν να εκμεταλλευτεί κάθε τετραγωνικό εκατοστό του μικρού αυτού σπιτιού και να σχεδιάσει ένα δυναμικό και συνάμα πολύχρωμο χώρο, που μέσα του θα έκρυβε το πάθος του νεαρού ιδιοκτήτη. Ένα σπίτι γεμάτο αναμνήσεις από θάλασσες σε όλο τον κόσμο. Ο αρχιτέκτονας, σε μόλις 28 τ.μ., έδωσε μορφή στο όνειρό του, δημιουργώντας το δικό του μικρόκοσμο μέσα στον οικείο του χώρο. Ένας κόσμος που αποτελείται από τους φίλους του και τις θάλασσες στις οποίες έχει ταξιδέψει. Τα δύο αυτά στοιχεία συνυπάρχουν αρμονικά παντού μέσα στο σπίτι.» Πηγή: DesignHome.gr

«Σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Γιώργο Σκιαδόπουλο, αυτό το καταπληκτικό σερφόσπιτο βρίσκεται στο νησί της Ρόδου στην Ελλάδα. Στόχος ήταν ο σχεδιασμός μίας concept κατοικίας στην οποία ο ιδιοκτήτης θα απολάμβανε την εσωτερική ψυχική του ηρεμία, αφήνοντας πίσω τα άγχη της καθημερινότητας. Η πρόκληση του έργου ήταν το ιδιαίτερα μικρό μέγεθος της κατοικίας, σε συνδυασμό με την μεγάλη ποσότητα αντικειμένων που είχαν επιλεχθεί για να συνθέσουν την τελική διακόσμηση. Προκειμένου να επιτευχθεί η επιθυμητή αρμονική συνύπαρξη όλων των διακοσμητικών λεπτομερειών, ο σχεδιασμός βασίστηκε σε απόλυτα συμμετρικές συνθέσεις και συγκεκριμένες αναλογίες.» Πηγή: Designrulz!

«Το «The Surfer’s Home» αποτελεί ένα ξεχωριστό σχεδιαστικό εγχείρημα. Μία κατοικία στην καρδιά της Ρόδου, όπου έχει τη βάση του ο δραστήριος αρχιτέκτονας και σέρφερ Γιώργος Σκιαδόπουλος, ο οποίος δημιούργησε τον προσωπικό του χώρο τιμώντας ταυτόχρονα το επάγγελμα και το χόμπυ του. Δεν υπάρχουν μυστικά σε αυτήν τη μικροσκοπική κατοικία, αντιθέτως, οι εμπειρίες από ταξίδια σε μακρινούς ωκεανούς αποτέλεσαν την κεντρική ιδέα του σχεδιαστικού concept αυτού του καταπληκτικού σπιτιού.

Ξεκινώντας από την ιδιαίτερα φιλόξενη είσοδο, συνδυασμένη με τον μικρό κήπο, τα ρετρό παραθυρόφυλλα και την αιώρα, ο επισκέπτης ήδη βυθίζεται στον κόσμο του σέρφερ. Ζωντανά χρώματα και γραφιστικά σχέδια στις σανίδες τόσο της θάλασσας όσο και του δρόμου, σκιαγραφούν και καθρεφτίζουν το lifestyle του ιδιοκτήτη. Ο εσωτερικός χώρος συνδυάζει εντέχνως στοιχεία φωτογραφικής έκθεσης τύπου γκαρλερί, με στοιχεία παρουσίασης και προβολής εκθεμάτων αντίστοιχο με εμπορικά καταστήματα, δίχως να χάνει την οικιακή του ταυτότητα.» Πηγή: Delood

«Θα θέλαμε να σας συστήσουμε ένα σπίτι για τους λάτρεις της θάλασσας, σχεδιασμένο από τον Έλληνα αρχιτέκτονα Γιώργο Σκιαδόπουλο. Tο «The Surfer’s Home» είναι μία κομψή κατοικία στην οποία αισθάνεσαι τον άνεμο της θάλασσας. Πρόκειται για ένα μικρό διαμέρισμα μόλις 28 τετραγωνικών μέτρων, με μια υπέροχη αυλή γεμάτη από χρωματιστά λουλούδια. Ένα σαλόνι, σχεδιασμένο σαν φωτογραφική γκαλερί γεμάτο από τις αγαπημένες φωτογραφίες του ιδιοκτήτη. Η κατοικία είναι πλούσια σε εικόνες και βιβλία που θα σας κάνουν να αισθανθείτε σαν να βρίσκεστε στη θάλασσα.»

Πηγή: VIPWORKS.NET – Ασία

Το σερφόσπιτο, που στην αρχή αποτελούσε την ιδιαίτερη κατοικία του αρχιτέκτονα, είχε γίνει επίσης γνωστό για τα πάρτι που διοργάνωνε ο ιδιοκτήτης με νεαρούς μουσικούς, προσκαλώντας τους αγαπημένους του φίλους. Πλέον, ενοικιάζεται μέσω βραχυχρόνιας μίσθωσης σε αντίστοιχες πλατφόρμες, ενώ είναι ήδη κλεισμένο με κρατήσεις για όλη τη σαιζόν. Πρόσφατα μάλιστα, εμφανίστηκαν παραδείγματα τουριστών που επισκέπτονται το νησί μας προκειμένου να ζήσουν την ξεχωριστή εμπειρία – όπως οι ίδιοι αναφέρουν- που μπορεί να τους προσφέρει η συγκεκριμένη κατοικία.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ Σκιαδόπουλος, «Είναι κρίμα για το νησί μας να υπάρχει έλλειψη έμπνευσης και να επικρατεί αυτή η τάση μιμητισμού της αφρικάνικης διακόσμησης τόσο σε ξενοδοχεία, παραθεριστικές κατοικίες, όσο και σε νυχτερινά μαγαζιά. Εν τέλει, οι επιχειρήσεις μοιάζουν τόσο πολύ η μία με την άλλη, αδυνατώντας να προσφέρουν κάτι ξεχωριστό προς τον πελάτη. Ο ανταγωνισμός πλέον είναι παγκόσμιος και όχι μόνο εγχώριος. Αυτό σημαίνει ότι η διακόσμηση μίας επιχείρησης πρέπει να είναι μοναδική, καθότι πλέον αποτελεί για τον τουρίστα από τα βασικότερα κριτήρια επιλογής της χώρας στην οποία θα επιλέξει να ταξιδέψει ή του καταλύματος που θα αποφασίσει να διαμείνει.»

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ