Με ενέργειες της γενικής γραμματέως του Δήμου Ρόδου κ. Κυριακής Νικολαΐδου δρομολογήθηκε λύση στο σοβαρό θέμα που ανέκυψε μετά την διαπίστωση ότι 139 οχήματα του Δήμου δεν έχουν ελεγχθεί αρμοδίως από το ΚΤΕΟ από το έτος 2015, ενώ η προηγούμενη δημοτική αρχή περιορίστηκε σε παραγγελία για τη διενέργεια Ενορκης Διοικητικής Εξέτασης χωρίς να δώσει λύση στο πρόβλημα, αφού ανέμενε την έκβαση της έρευνας για να πληρώσει τα πρόστιμα που αναλογούν για κάθε αυτοκίνητο και να προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες για την εξασφάλιση των πιστοποιητικών.
Οπως έγινε χθες γνωστό ήδη με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής έχει οριστεί ο διευθυντής του Τροχαίου Υλικού του Δήμου Ρόδου ως υπόλογος για την έκδοση του πρώτου εντάλματος προπληρωμής της σχετικής δαπάνης ενώ με την αλλαγή του οικονομικού έτους θα ακολουθήσει ορισμός νέου υπόλογου και έκδοση νέου εντάλματος προκειμένου να εξασφαλιστεί ο έλεγχος του συνόλου των οχημάτων.
Το πρόστιμο το οποίο θα επιβαρυνθεί για την εκκρεμότητα ο Δήμος Ρόδου ανέρχεται σε 11.850 ευρώ ενώ το κόστος ΚΤΕΟ ανέρχεται στα 6.216 ευρώ.
Βέβαια τα ανωτέρω ποσά αφορούν μόνο στο κόστος των ελέγχων και των προστίμων καθώς εικάζεται ότι θα απαιτηθούν πρόσθετα κονδύλια για επισκευές αφού ένας μεγάλος αριθμός οχημάτων χρήζει σημαντικών παρεμβάσεων προκειμένου να εξασφαλίσει πιστοποίηση ασφάλειας.
Σημειώνεται ότι τα δημοτικά αυτοκίνητα καλούνται να περνούν από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο. Ο στόλος των αυτοκινήτων του Δήμου, είναι εκτεθειμένος σε πιθανούς ελέγχους της Τροχαίας.
Το πρόστιμο, εάν εντοπιστούν χωρίς να έχουν περάσει από ΚΤΕΟ ανέρχεται στα 400 ευρώ, το σημαντικότερο είναι όμως η ασφάλεια των χρηστών των αυτοκινήτων. Κι αυτό γιατί ακριβώς επειδή πρόκειται για επαγγελματικά οχήματα, που κινούνται καθημερινά, υπόκεινται σε φθορές που μπορούν να προκαλέσουν ακόμη και ατυχήματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια των οδηγών και των δημοτικών υπαλλήλων που επιβαίνουν σε αυτά.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ