Ειδήσεις

Ιχθυόσκαλα στο Κορακόνερο από το Λιμενικό Ταμείο

Στην κατασκευή ιχθυόσκαλας δηλαδή όλων των απαραίτητων υποδομών που θα αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση της αλιευτικής δραστηριότητας στη Ρόδο προσανατολίζεται να προχωρήσει η διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου.
Όπως εξήγησε σε συνέντευξή τύπου χθες ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου κ. Μιχάλης Χριστοδούλου, η εξέλιξη των λιμενικών έργων θα αποτελέσει αντικείμενο σύσκεψης που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Ιουλίου με συμμετοχή του δημάρχου κ. Φώτη Χατζηδιάκου.
«Θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Ιουλίου σύσκεψη παρουσία του δημάρχου κ. Φώτη Χατζηδιάκου. Θα γίνει συζήτηση για την αξιοποίηση του Καρνάγιου. Υπάρχουν προτάσεις που θα αξιολογηθούν. Έχουμε αναθέσει την εκπόνηση μελέτης για την κατασκευή ιχθυόσκαλας στην περιοχή «Κορακόνερο», δήλωσε ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου.
Ο κ. Χριστοδούλου εξήγησε πως όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες θα δένουν στον προβλήτα που θα υπάρχει στην ιχθυόσκαλα όλα τα αλιευτικά σκάφη της Ρόδου.
Σύμφωνα με τη σχετική ελληνική νομοθεσία (Ν. 4457/65 αρθ.1, παρ.1) ως Ιχθυόσκαλα χαρακτηρίζεται το σύνολο των πάσης φύσεως λιμενικών εγκαταστάσεων (προβλήτες, κρηπιδώματα, κτήρια, μηχανολογικές εγκαταστάσεις (ψυγεία) καθώς και που αποσκοπούν και μόνο στην εξυπηρέτηση της αλιευτικής δραστηριότητας.
Να σημειωθεί πως αναβλήθηκε η συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου που ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί χθες.
«Δυστυχώς για δεύτερη φορά δεν επετεύχθη απαρτία. Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί την επόμενη Παρασκευή 17 Ιουλίου με νέα ημερήσια διάταξη. Υπάρχουν αρκετά και σημαντικά θέματα για τα οποία θα πρέπει ληφθούν αποφάσεις», δήλωσε ο κ. Μιχάλης Χριστοδούλου.
Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου αναφέρθηκε και στους κατάπλους κρουαζιεροπλοίων.
«Τον περασμένο Μάιο πραγματοποιήθηκαν 39 κατάπλοι κρουαζιεροπλοίων στο τουριστικό λιμάνι. Αφίχθησαν 38.432 τουρίστες «της μιας ημέρας». Τον Μάιο του 2014 είχαν καταπλεύσει στο τουριστικό λιμάνι 24 κρουαζιερόπλοια και έφεραν στη Ρόδο 25.006 τουρίστες «της μιας ημέρας». Η κίνηση παρουσιάζει αύξηση σε ποσοστό 53,69%», δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου.
Τον περασμένο Ιούνιο, όπως δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου, πραγματοποιήθηκαν 44 κατάπλοι κρουαζιεροπλοίων και αφίχθησαν 47.972 τουρίστες «της μιας ημέρας».
«Και τον Ιούνιο του 2014 πραγματοποιήθηκαν 44 κατάπλοι αλλά είχαν αφιχθεί 39.639 τουρίστες. Η κίνηση τον περασμένο μήνα παρουσίασε αύξηση σε ποσοστό 21%», τόνισε ο κ. Χριστοδούλου.
Αύξηση σε ποσοστό 7,68% παρουσίασε η κίνηση και στη γραμμή της Τουρκίας, όπως τόνισε ο κ. Χριστοδούλου.
«Τον περασμένο Μάιο διακινήθηκαν 18.695 άτομα στη γραμμή της Τουρκίας έναντι 17.361 το Μάιο του 2014. Η κίνηση παρουσίασε αύξηση σε ποσοστό 7,68%», δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου.
Τον περασμένο Ιούνιο στη γραμμή της Τουρκίας, όπως εξήγησε ο κ. Χριστοδούλου, διακινήθηκαν 22.431 άτομα έναντι 21.066 τον Ιούνιο του 2014.
«Η κίνηση το τρέχον έτος παρουσιάζει αύξηση σε σχέση με το 2014. Ευελπιστούμε να πάνε καλά τα πράγματα για το θαλάσσιο τουρισμό και το 2016», είπε ο κ. Χριστοδούλου.
Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου αναφέρθηκε και στο διάλογο που έχει ξεκινήσει με τους ιδιοκτήτες των κρουαζιεροπλοίων για την ενδυνάμωση του θαλάσσιου τουρισμού.
«Ο διάλογος με τους ιδιοκτήτες των κρουαζιεροπλοίων είναι σε εξέλιξη. Συζητήσαμε και στο περιθώριο των συνεδρίων στα οποία προβλήθηκε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδεκανήσου. Δεν εγκαταλείπουμε το συγκεκριμένο θέμα», δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου και πρόσθεσε πως σύντομα θα αναθεωρηθούν και τα σχέδια ασφαλείας για τις λιμενικές υποδομές.
«Θα προχωρήσουμε σε αναθεώρηση των σχεδίων ασφαλείας για όλες τις λιμενικές υποδομές. Ετοιμάζουμε τις μελέτες που θα μας δείξουν το κόστος. Έτσι θα υποβάλουμε προτάσεις για χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά προγράμματα», τόνισε ο κ. Χριστοδούλου.
Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου αναφέρθηκε και στη μεταφορά των αυτοκινήτων που έχουν κατασχεθεί σε χώρο που ανήκει στο Δήμο Ρόδου.
Σε ερώτηση αν θα επανέλθει στη Ρόδο η εταιρεία Costa ο κ. Χριστοδούλου δήλωσε:
«Δεν υπάρχουν νεότερα στοιχεία για το συγκεκριμένο θέμα. Είμαστε σε διάλογο και με άλλες εταιρείες που ενδιαφέρονται για τη Ρόδο και μας έχουν κάνει διάφορες παρατηρήσεις. Θα λάβουμε υπόψη όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Θέλουμε να καταστεί ξανά το λιμάνι της Ρόδου πύλη εισόδου εξόδου για τους επιβάτες των εταιρειών κρουαζιέρας».
Σε ερώτηση σχετικά με την ιχθυόσκαλά ο κ. Χριστοδούλου δήλωσε πως περισσότερες λεπτομέρειες για τη λειτουργία της θα γίνουν γνωστές τη Δευτέρα 13 Ιουλίου.
«Έχουμε αναθέσει σε μηχανικό την εκπόνηση της σχετικής μελέτης. Δεν είμαστε σε θέση ακόμη να ομιλήσουμε για τον προϋπολογισμό του έργου. Όλα τα αλιευτικά σκάφη θα μεταφερθούν από την Κολόνα στην Ιχθυόσκαλα. Μας ενδιαφέρει ακόμη και η αξιοποίηση του καρνάγιου στην περιοχή «Καναμάτ. Είναι κρίμα να μην μπορεί να λειτουργήσει. Θα δώσει διαφορετική πνοή στη Ρόδο», δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου.
Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου αναφέρθηκε και στη νέα μαρίνα.
«Ενημερώθηκα πως θα τεθεί σε λειτουργία τον Αύγουστο η νέα μαρίνα. Πιστεύω πως αυτό λόγω της πολιτικής κατάστασης δεν μπορεί να συμβεί. Η ανάδοχος εταιρεία έχει την ευθύνη και για την κατασκευή κρηπιδώματος στην Σύμη», δήλωσε ο κ. Χριστοδούλου.
Σε επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου θα ληφθεί απόφαση για την παροχή υπηρεσιών ελλιμενισμού ρεύματος και νερού στον τουριστικό λιμένα Μανδρακίου.
Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας στον τουριστικό λιμένα Μανδρακίου θα πρέπει να υπηρετούν τουλάχιστον δέκα άτομα διαφόρων ειδικοτήτων.
Συζήτηση θα πρέπει να γίνει σε επόμενη συνεδρίαση και για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο λιμάνι της Σύμης προκειμένου να μην προκαλούνται προβλήματα.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου