Το παιχνίδι που θα ανοίξει την αυλαία του Κυπέλλου Δωδεκανήσου για την σεζόν 2017-2018, ανακοίνωσε η ΕΠΣΔ.
Η αναμέτρηση θα διεξαχθεί την Πέμπτη στις 12:00 το μεσημέρι στο γήπεδο της Τήλου, με τον τοπικό Αθλητικό Σύλλογο να υποδέχεται τον Α.Ο. Σύμης.
Να σημειώσουμε ότι ο νικητής της αναμέτρησης θα υποδεχθεί τον Κλεάνθη για την 2η φάση της διοργάνωσης.
Αναλυτικά:
Κύπελλο Δωδεκανήσου
Όμιλος Ρόδου
1η φάση
Πέμπτη
• Τήλος 12:00
Α.Σ. Τήλος- Α.Ο. Σύμης
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














