Αποκαταστάθηκε η βλάβη που είχε σημειωθεί νωρίτερα στο εργοστάσιο της ΔΕΗ στη Ρόδο, εξαιτίας της οποίας είχε διακοπεί η ηλεκτροδότηση όλου του νησιού.
Συνεργεία της επιχείρησης κατάφεραν να επιδιορθώσουν το πρόβλημα και ήδη έχει ξεκινήσει σταδιακά η ηλεκτροδότηση περιοχών του νησιού.
Αυτή την ώρα όλη η πόλη της Ρόδου και το μεγαλύτερο μέρος του νησιού ηλεκτροδοτείται κανονικά και σύντομα αναμένεται ότι θα δοθεί ρεύμα και στις υπόλοιπες περιοχές.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













