Ειδήσεις

Συγχαρητήρια επιστολή Δημάρχου Ρόδου προς Κατερίνα Στεφανίδη

Χατζηδιάκος

Αγαπητή Κατερίνα,

Σε συγχαρούμε για τις κορυφαίες επιδόσεις σου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου που διεξάγεται στο Λονδίνο, και την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο αγώνισμα του άλματος επί κοντώ. Βρίσκεσαι απολύτως δίκαια στην κορυφή ενός αγωνίσματος στο οποίο κυριαρχείς εδώ και δυο χρόνια με συνεχόμενες νίκες σε διεθνή τουρνουά, έχοντας κατακτήσει διαδοχικά χρυσό ολυμπιακό, ευρωπαϊκό και τώρα παγκόσμιο μετάλλιο.

Όλες οι παραπάνω διακρίσεις αποτελούν δικαίωση των προσπαθειών σου, αποδεικνύοντας ότι η σκληρή προπόνηση, η επιμονή, και το υψηλό ήθος αποτελούν τη σίγουρη οδό προς την αγωνιστική καταξίωση.

Σου ευχόμαστε ολόψυχα, να είσαι υγιής και να συνεχίσεις να υπηρετείς το σύνθημα των Ολυμπιακών Αγώνων, «πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά», βάζοντας τον πήχη όλο και ψηλότερα, παραμένοντας στην κορυφή του κόσμου για τα επόμενα χρόνια.

Ο Δήμαρχος Ρόδου

Φώτης ΧΑΤΖΗΔΙΑΚΟΣ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.