Πληροφορίες θέλουν τον Πρωθυπουργό να πηγαίνει στην Σαντορίνη, σε μια συμβολική κίνηση της επανεκκίνησης του τουρισμού, προβάλλοντας τις ομορφιές της Ελλάδας και στέλνοντας μήνυμα ασφαλών διακοπών. Μια χαρά νησί η Σαντορίνη και φημισμένο στα πέρατα του κόσμου. Δεν νομίζω πως έχει ανάγκη διαφήμισης με την παρουσία του Πρωθυπουργού. Αν θέλει οπωσδήποτε ο Πρωθυπουργός να πάει κάπου για συμβολικούς λόγους, ας πάει σ’ ένα από τα πανέμορφα ακριτικά νησιά. Τους το οφείλει μετά το μπάχαλο των «ζωνών». Σε ένα απ’ αυτά που… εξαφανίζει ο Ερντογάν, κι έτσι να στείλει περισσότερα μηνύματα.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















