Τοπικές Ειδήσεις

Αμέτρητα τα «σαραβαλάκια» που κυκλοφορούν στους δρόμους!

Εκατοντάδες σαραβαλάκια κυκλοφορούν στους δρόμους της Ρόδου, αποτελώντας «δημόσιο κίνδυνο», αφού η έλλειψη ρευστότητας και η νέα οικονομική κρίση δεν δίνουν την δυνατότητα τους ιδιοκτήτες τους να προχωρήσουν είτε σε σέρβις είτε σε επισκευές!
Τα εκατοντάδες ασυντήρητα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στο νησί, αποτελούν απειλή τόσο για τους ίδιους τους οδηγούς τους όσο και για τους γύρω τους ωστόσο, πρόκειται για μια συνηθισμένη πλέον εικόνα.
Όπως δηλώνει στη «δ» ιδιοκτήτης συνεργείου οχημάτων, αν δεν μείνει στο δρόμο το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο πολύ δύσκολα ο ιδιοκτήτης θα φροντίσει για την επισκευή και την συντήρησή του. «Ακόμα κι όταν αναγκαστικά φέρουν το αυτοκίνητό τους στο συνεργείο, αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να το επισκευάσουν όπως-όπως, με την μικρότερη δυνατή οικονομική επιβάρυνση. Αρκεί να… τσουλάει για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους»!
Αυτοκίνητα με φθαρμένα λάστιχα, χωρίς φρένα, λαμαρίνες πιασμένες με σύρμα και μονωτικές ταινίες (!) είναι κάτι που πολύ εύκολα συναντάς στους δρόμους του νησιού, αφού η οικονομική κρίση δεν αφήνει περιθώρια παρεμβάσεων.
«Για ποιο σέρβις και για ποια ελαστικά μιλάμε… Ηρθε ιδιοκτήτης οχήματος στο μαγαζί και του έκλεισα μια τρύπα στο λάστιχο και δεν είχε πέντε ευρώ να μου δώσει. Μου λέει, 2,5 ευρώ έχω πάνω μου. Τι να κάνω; Ούτε τα 2,5 ευρώ δεν του πήρα. Ηρθε ένας άλλος που είχε πατήσει βίδα και επειδή το λάστιχο έχανε αέρα και δεν είχε χρήματα να το φτιάξει, μου ζήτησε να του τοποθετήσω μια πιο μεγάλη βίδα για να κλείσει η τρύπα! Για τέτοιες καταστάσεις μιλάμε», δήλωσε στη «δ» ιδιοκτήτης βουλκανιζατέρ ο οποίος εξήγησε ότι τα φθαρμένα ελαστικά είναι από τις πλέον συνήθεις αιτίες τροχαίων ατυχημάτων, αφού το ανεπαρκές βάθος πέλματος έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόστασης φρεναρίσματος, η χαμηλή πίεση προκαλεί προβλήματα στο χειρισμό του αυτοκινήτου, τους ελιγμούς και το φρενάρισμα και επιπλέον αυξάνεται ο κίνδυνος τα φθαρμένα ελαστικά ή όσα έχουν ζημιά να κλατάρουν κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Επίσης τα ελαστικά με πίεση χαμηλότερη από το κανονικό, φθείρονται γρηγορότερα από αυτά που φέρουν τη σωστή πίεση αέρα.
Όπως λέει ο ιδιοκτήτης του βουλκανιζατέρ, οι εποχές που οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων ξόδευαν πολλά χρήματα για την αγορά των ελαστικών τους ανήκουν πια στο μακρινό παρελθόν.
Οι περισσότεροι στρέφονται στα φθηνά ελαστικά, επειδή τα χρήματα που έχουν να διαθέσουν δεν επαρκούν για την αγορά ακριβότερων και ποιοτικά καλύτερων ελαστικών που παρέχουν την μέγιστη άνεση και ασφάλεια.
Σημείο των καιρών η μεγάλη ζήτηση που παρατηρείται από οδηγούς αυτοκινήτων στα μεταχειρισμένα ελαστικά, σε καλή κατάσταση, τα οποία έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό ή πρόκειται για ελαστικά από αυτοκίνητα τρακαρισμένα. Η τιμή των τεσσάρων φθάνει περίπου στα 100 ευρώ όταν για ένα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητο ο κάτοχός του οποίου θα πλήρωνε για καινούργια ακόμη και 300 και 400 ευρώ.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου