Με μία οικογενειακή φωτογραφία ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλησε να ευχαριστήσει και μέσω Instagram όλους όσους τον ψήφισαν.
Στην ανάρτησή του φαίνεται ο ίδιος αγκαλιά με τα τρία του παιδιά και τη σύζυγό του Μαρέβα να ποζάρουν πανευτυχείς, μπροστά σε γαλάζιο φόντο και στο σύνθημα «Ενωμένοι μπορούμε». «Ευχαριστώ!!! Και από αύριο σκληρή δουλειά!» έγραψε στη λεζάντα ο κ. Μητσοτάκης.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














