Νέα μελέτη της Culture Trip, με τίτλο Cultural Mindset Study, που έλαβε χώρα σε δείγμα πάνω 10.500 καταναλωτών στο Ην. Βασίλειο και τις ΗΠΑ, αλλά και από διεξοδικές συνεντεύξεις σε 150 καταναλωτές αναδεικνύει τη σημασία του πολιτιστικού τουρισμού.

Για τη μελέτη

Το 60% των ερωτηθέντων στη μελέτη αναφέρουν ότι οι προοπτικές τους στη ζωή διαμορφώνονται από τις επιρροές διαφορετικών πολιτισμών. Οι άνθρωποι αναζητούν εμπειρίες για να διαμορφώσουν την ταυτότητά τους, με το 43% των ερωτηθέντων να εξοικονομούν χρήματα για να ταξιδεύουν πιο συχνά.

Η τάση στα ταξίδια πολιτισμού

Σήμερα βλέπουμε δύο παγκόσμιες τάσεις να συγκρούονται – η παγκοσμιοποίηση και η εξοικονόμιση για νέα εμπειρία. Η προκύπτουσα νέα τάση επηρεάζει τις αλληλεπιδράσεις των ανθρώπων και τους ορισμούς της πολιτιστικής εξερεύνησης. Περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ ζουν ή εργάζονται σε άλλες χώρες από αυτές που γεννήθηκαν – περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (53%) έχουν φίλους που ζουν στο εξωτερικό. Οι 78% των ανθρώπων έχουν φίλους ή οικογένεια διαφορετικών εθνικοτήτων με αποτέλεσμα  να υπάρχει αυξημένη έκθεση σε παγκόσμιους πολιτισμούς. Ταυτόχρονα, η μεταβαλλόμενη οικονομία έχει οδηγήσει σε απομάκρυνση από τον υλισμό, με τους millennials και τους Gen Z-ers να διαμορφώνουν την ταυτότητά τους με τη συλλογή εμπειριών. Η σύγκρουση αυτών των δύο τάσεων έχει πυροδοτήσει ένα νέο ταξιδιώτη zeitgeist με την πολιτιστική περιέργεια στην καρδιά του.

Οι πολιτιστικοί «περιηγητές»:

Τα δύο τρίτα των ερωτώμενων (60%) δηλώνουν ότι οι προοπτικές τους στη ζωή διαμορφώνονται από διαφορετικούς πολιτισμούς. Ο μοναδικός συνδυασμός αυτών των πολιτιστικών, κοινωνικών και προσωπικών οδηγών για την περιέργεια έχουν διαμορφώσει τη δημιουργία των παρακάτω πολιτιστικών νοοτροπιών:

Η αλήθεια της εποχής μας

Το ταξίδι είναι θεμελιώδες για τη ζωή των περισσότερων ανθρώπων – στην πραγματικότητα, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (43%) κάνουν συμβιβασμούς στις καθημερινές τους δαπάνες, ώστε να μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα για να ταξιδέψουν περισσότερο. Και όμως, ενώ οι πολιτιστικές νοοτροπίες διαφέρουν, είναι ενωμένες σε μια κοινή αλήθεια – κανείς δεν θέλει να είναι απλός τουρίστας. Η πραγματική εξερεύνηση είναι να φτάσουμε στην καρδιά ενός τόπου, να γνωρίσουμε τους ανθρώπους του, τόσο τον αργό και όσο γρήγορο πολιτισμό του, με έναν αυθεντικό τρόπο.

Η επανεξέταση του πολιτισμού

Με επανεξέταση του πολιτισμού εννοείται η τέχνη και η ιστορία και οι παραδόσεις, αλλά είναι και οι τελευταίες τάσεις της γαστρονομίας, τα φεστιβάλ και οι γρήγορες πολιτιστικές εμπειρίες. Σημαίνει ότι στον σημερινό κόσμο υπάρχει μια ξεχωριστή αλληλεπίδραση μεταξύ της ταυτότητας του ατόμου και του πλαισίου του, καθώς και των κινήτρων και των αναγκών του.

Για την ταξιδιωτική βιομηχανία Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης προσφέρουν πληροφορίες για το πως η ταξιδιωτική βιομηχανία μπορεί να προσελκύσει μια νέα γενιά ταξιδιωτών. Για να κερδίσει το κοινό του Millennial και του Gen Z , ο τομέας πρέπει να επιτύχει τον τέλειο συνδυασμό εμπειριών που είναι μεταξύ άλλων: Να βρουν πολιτισμικό πλούτο, νέα και ανεξερεύνητα μέρη, αυθεντικά, αλλά και προσβάσιμα μέρη.

Πηγή money-tourism.gr

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ