Την προσεχή Κυριακή στις 11:00 θα κόψει τη βασιλόπιτα της η Α.Ε.Ν. Αφάντου. Η εκδήλωση θα γίνει στην αίθουσα του Γυμνασίου Αφάντου και η ομάδα θα περιμένει όλους τους φίλους τους για ένα ξεχωριστό πρωινό. Η ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρει τα εξής: “Αυτή την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου και ώρα 11:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γυμνασίου Αφάντου θα γίνει η ετήσια κοπή της πίτας μας. Ανυπομονούμε να σας δούμε όλους εκεί”.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














