Ειδήσεις

Υποχρεωτική η χρήση της ψηφιακής υπογραφής από τις υπηρεσίες του Δήμου Ρόδου

Ενημερωτική συνάντηση για την υποχρεωτική  χρήση  της ψηφιακής υπογραφής και τη διακίνηση όλων των εγγράφων μέσω  του διαδικτύου πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου.
Στη συνάντηση συμμετείχαν όλοι οι προϊστάμενοι των διευθύνσεων του Δήμου Ρόδου.
Για την ειδική  εφαρμογή μέσω της οποίας   θα διακινούνται πλέον ηλεκτρονικά όλα τα έγγραφα  ενημέρωσαν τους προϊσταμένους, ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών κ. Σάββας Διακοσταματίου, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος κ. Μιχάλης Σταυρής, ο προϊστάμενος  της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, κ. Νίκος Μανίκαρος και άλλοι υπηρεσιακοί παράγοντες.
Όπως τόνισε, ανοίγοντας τη συνάντηση ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών, από την 1η Ιανουαρίου του 2016 καθίσταται υποχρεωτική η χρήση της ψηφιακής  υπογραφής.
«Άμεσα να ξεκινήσει η εκπαίδευσή σας ώστε να είστε έτοιμοι  την 1η Ιανουαρίου του 2016 να χρησιμοποιείτε την ψηφιακή υπογραφή στις δημοσιεύσεις αποφάσεων στο  ΦΕΚ.  Επιπλέον όλα  τα έγγραφα   μετά τις 18 Ιανουαρίου  θα διακινούνται ηλεκτρονικά. Όλα αυτά θα ωφελήσουν τις  υπηρεσίες και το Δήμο αφού θα μειωθούν οι δαπάνες», δήλωσε ο κ. Διακοσταματίου και υπογράμμισε πως ο Δήμος Ρόδου επενδύει στη νέα τεχνολογία που είναι το μέλλον.
Ο αντιδήμαρχος τόνισε πως το αρμόδιο υπουργείο θα επιβραβεύσει τους Δήμους που θα κάνουν με επιτυχία χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας.
Στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση αναφέρθηκε ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος κ. Μιχάλης Σταυρής.
«Ο Δήμος Ρόδου έχει χαράξει μια διαφορετική πορεία και πιστεύω πως τα αποτελέσματα θα είναι καλά για όλους», τόνισε ο κ. Σταυρής.
Για τη   ροή των εγγράφων με τη βοήθεια της τεχνολογίας μίλησε ο κ. Μανίκαρος.
«Την  ειδική εφαρμογή που δημιουργήσαμε θα χρησιμοποιούν σε πρώτη φάση οι υπάλληλοι των Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών Πληροφορικής και Παιδείας. Μέχρι τις 30 Ιουνίου θα την χρησιμοποιούν όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες. Τα οφέλη θα είναι πολλά αν αναλογιστεί κανείς πως από τις υπηρεσίες του Δήμου διεκπεραιώνονται 120.000 έγγραφα ανά έτος », τόνισε ο κ. Μανίκαρος.
Τα οφέλη από τη χρήση της ειδικής εφαρμογής όπως εξήγησε ο κ. Μανίκαρος  είναι:
1. Η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών
2. Μείωση του κόστους από γραφική ύλη  και από  συντηρήσεις φωτοτυπικών μηχανημάτων
3. Δημιουργία ηλεκτρονικού αρχείου  εγγράφων και εύκολη αναζήτηση για τους χρήστες των ηλεκτρονικών υπολογιστών στις αρμόδιες υπηρεσίες.
4. Αποτελεσματική παρακολούθηση των υποθέσεων και των σχετικών εγγράφων
5. Δημιουργία αναφορών για την αποδοτικότητα  και αξιολόγηση των υπαλλήλων.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου