Τη διοργάνωση ντιμπέιτ μεταξύ εκπροσώπων των κοινοβουλευτικών κομμάτων πλην της Χρυσής Αυγής , για αυτοδιοικητικά θέματα , αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας , στη σημερινή του συνεδρίαση.
Στο ντιμπέιτ , που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη , στα γραφεία της ΚΕΔΕ , οι εκπρόσωποι των κομμάτων θα κληθούν να απαντήσουν- παρουσιάσουν τις θέσεις των κομμάτων τους επί επτά ερωτημάτων που αφορούν καίρια θεσμικά , διοικητικά και οικονομικά θέματα των Δήμων .
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















