Αύριο Σάββατο 3 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις του ΔΑΚ Καλλιπάτειρα θα διεξαχθεί το μίτινγκ στίβου «2α Δωδεκανησιακά Δάφνεια» με τη συμμετοχή αθλητών και αθλητριών από όλα τα Δωδεκάνησα.
Οι διοργανωτές ανακοίνωσαν το αγωνιστικό πρόγραμμα του μίτινγκ, το οποίο είναι το ακόλουθο:
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














