Τοπικές Ειδήσεις

Δυναμική συμμετοχή της Ρόδου στην «World Travel Market»

Με δυναμική εκπροσώπηση και φυσική παρουσία, θα συμμετέχει η Ρόδος στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο 7–9 Νοεμβρίου 2022.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «δ», επικεφαλής της ομάδας θα είναι ο δήμαρχος Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, ο δημοτικός σύμβουλος επικοινωνίας, Τύπου κ Εθιμοτυπίας κ. Κώστας Ταρασλιάς, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Τουρισμού και Δημοσίων / Διεθνών Σχέσεων κ. Θανάσης Βυρίνης, ο πρόεδρος του ΠΡΟΤΟΥΡ (της ΔΕΡΜ ΑΕ και του ΔΟΠΑΡ) κ. Αλέξανδρος Κολιάδης, ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Διονύσης Τσιλιγκίρης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Μανώλης Μαρκόπουλος, και ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Ρόδου κ. Χρήστος Μιχαλάκης.
Όπως δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Τσιλιγκίρης στην «δημοκρατική», η έκθεση του Λονδίνου αποτελεί ‘βαρόμετρο’ για την επόμενη σεζόν και θα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία, τρία χρόνια μετά την πανδημία, να υπάρχει φυσική παρουσία με συμμετοχές, για να γίνουν και οι κατάλληλες επαφές των αρχών και παραγόντων του Τουρισμού της Ρόδου:
«Η έκθεση World Travel Market θα πραγματοποιηθεί στις 7, 8 και 9 Νοεμβρίου στο Λονδίνο. Στις 7 και 8 του μηνός είναι το κομμάτι για business και στις 9 του μηνός για το κοινό.
Η Ρόδος θα είναι εκεί με δικό της περίπτερο, αυτόνομο δίπλα από τον ΕΟΤ, με πολυπληθή αποστολή, ενώ θα είναι μαζί μας πολλοί ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες. Το περίπτερό μας θα είναι οικολογικό, 55 τετραγωνικά ενώ έχουμε προβλέψει ειδικό χώρο (με πέντε τραπέζια) ώστε να γίνονται εκεί τα ραντεβού και τα μίτινγκ των ξενοδόχων, των τουριστικών πρακτόρων ή άλλων επαγγελματιών που θέλουν να συμμετέχουν, με πολύ διαφημιστικό και προωθητικό υλικό κ.λπ.
Θα μείνουμε εκεί τρεις μέρες. Θα έχουμε ραντεβού με τουρ οπερέιτορς και αεροπορικές εταιρείες, με φορείς, με εκπροσώπους εταιρειών μάρκετινγκ για την προώθηση της Low Season.
Το πρόγραμμα επαφών του δημάρχου είναι ήδη γεμάτο και με ιδιαίτερα σημαντικούς παράγοντες.
Από την έκθεση World Travel Market θα έχουμε την πρώτη εικόνα της γενικής κίνησης, τα πρώτα μηνύματα για το 2023 ενώ οι βασικοί μας στόχοι, είναι η επιμήκυνση της σεζόν και το άνοιγμα νέων αγορών».
To moto και η κεντρική ιδέα της έκθεσης φέτος αναφέρει τα εξής:
«Η World Travel Market London είναι η κορυφαία διεθνής ταξιδιωτική εκδήλωση στην αγορά που ξεκλειδώνει επιχειρηματικές ευκαιρίες για επαγγελματίες του εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού. Αυτή είναι η κορυφαία τοποθεσία όπου οι επαγγελματίες του ταξιδιού συναντιούνται για να συνδεθούν και να ακούσουν πώς οι κορυφαίες εταιρείες έχουν αναδιαμορφώσει τις επιχειρήσεις τους και τις πληροφορίες δεδομένων τους σε ανερχόμενους προορισμούς και προϊόντα. Στόχος της έκθεσης είναι να εμπνεύσουμε, να εκπαιδεύσουμε, να προμηθεύσουμε και να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες του ταξιδιού να δημιουργήσουν μοναδικές και ανταγωνιστικές ταξιδιωτικές εμπειρίες παγκόσμιας κλάσης.
Με τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τα πρότυπα κρατήσεων να αλλάζουν τώρα, η έκθεση του Λονδίνου, θα δείξει πώς ο κλάδος έχει εξελιχθεί και αναδιαμορφωθεί στα τελευταία δύο χρόνια για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας καταναλωτικής αγοράς…».

ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
Από εκεί και πέρα, ο ΠΡΟΤΟΥΡ θα συμμετέχει στην έκθεση Philoxenia 18-20 Νοεμβρίου -πάλι με ξεχωριστό περίπτερο. Εκεί στόχος είναι ο εσωτερικός τουρισμός με σημείο αιχμής και την καμπάνια ‘Ρόδος 5-0’.
«Μεταξύ των δύο αυτών διοργανώσεων, θα έχουμε μια παρουσίαση μαζί με τον ΕΟΤ στην Νέα Υόρκη, με την συναυλία του Σάββα Καρατζιά και με τετραήμερο εκδηλώσεων, αφιερωμένων στην Ρόδο. Κατόπιν, συνεχίζουμε με παρουσίαση για γαστρονομία και σειρά συναντήσεων με Έλληνες, Αμερικανούς και Καναδούς (14 και 15 Νοεμβρίου). Σκοπός μας, παραμένει η προβολή της Ρόδου, παντού και με κάθε διαθέσιμο τρόπο. Η Νέα Υόρκη είναι για εμάς πολύ σημαντικός σταθμός, καθώς οι Αμερικανοί τουρίστες που έχουν συνηθίσει να επισκέπτονται την Μύκονο και την Σαντορίνη στα τελευταία 15-20 χρόνια, αναζητούν έναν εναλλακτικό ‘Luxury’ προορισμό στην Ελλάδα. Νομίζουμε ότι είναι η σειρά της Ρόδου, καθώς έχουμε μηνύματα από αεροπορικές εταιρίες και φορείς», κατέληξε ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

  • Πολίτης    01.11.2022 10:44

    Καλό θα ήταν να γράφετε και το κόστος αυτών των εκθέσεων. Πληρώνουν οι φορολογούμενοι για να τα παίρνουν οι ξενοδόχοι και να δίνουν μισθούς 800€ δωδεκάωρα κτλ κτλ
    Και στο τέλος εννοείται για να μην πληρώσουν εφορία κάνουν αγορές νέων ξενοδοχείων, ανακαινίσεις κτλ κτλ
    Να τα λέτε όλα

Σχολιασμός άρθρου