Ειδήσεις

«Χρειάζεται σωστή προβολή και στοχευμένο μάρκετινγκ»

Τα στατιστικά στοιχεία των αεροπορικών αφίξεων στη Ρόδο, ζητούν επιτακτικά οι τοπικοί τουριστικοί φορείς από την Fraport Greece. Σύμφωνα με όσα δήλωσε στην «δημοκρατική» χτες, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου κ. Γιώργος Ματσίγκος: «Υπάρχει θετική ανταπόκριση από την Fraport Greece η οποία –ύστερα από επικοινωνία που προηγήθηκε- κατάλαβε ότι τα στοιχεία αυτά είναι ένα σημαντικό εργαλείο για όλους μας καθώς τα χρησιμοποιούμε για τον προγραμματισμό μας και για να κάνουμε, φυσικά, τις συγκρίσεις και τις εκτιμήσεις μας για την κίνηση των επιβατών από τις τουριστικές αγορές».
Όπως ανέφερε πάντως, η Fraport Greece δεσμεύτηκε ότι στο πρώτο δεκαήμερο κάθε μηνός, θα δίνει αναλυτικά στοιχεία κίνησης από τον προηγούμενο μήνα, του διεθνούς αερολιμένα ‘Διαγόρας’ Ρόδου, για όλες τις αγορές. Την καθυστέρηση απέδωσε η γερμανική εταιρεία, που έχει αναλάβει την διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων των νησιών, στο γεγονός πως δεν έχουν ακόμη μπει σε κανονική ροή.
«Εμείς τους καλέσαμε να έρθουν στην Ρόδο και να συζητήσουμε όλοι μαζί για την συνεργασία που θα πρέπει να έχουμε εφεξής. Το θέμα το είχα θέσει στο συνέδριο που έγινε του ΤΕΖ TOUR στην Ρόδο, όπου ήταν παρών και ο προϊστάμενος της κρατικής αρχής στο αεροδρόμιο ‘Διαγόρας’ Ρόδου κ. Σπύρος Δεληγιάννης και έκτοτε, δεν υπήρξε ανταπόκριση. Ωστόσο, φάνηκε ότι η διαμαρτυρία μας εισακούστηκε στα κεντρικά γραφεία της γερμανικής Fraport Greece και μας απάντησαν ότι θα μας ενημερώνουν τακτικά εφεξής», δήλωσε ο κ. Ματσίγκος.

Στο 90% οι πληρότητες τον Ιούνιο – Μονοψήφια η αύξηση
Ερωτηθείς για την εξέλιξη της τουριστικής σεζόν και την κίνηση κατά τον μήνα Ιούνιο, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, υπογράμμισε τα εξής: «Οι πληρότητες στα ξενοδοχεία κυμαίνονται πάνω από 90% αυτήν την περίοδο. Αυτό είναι πολύ θετικό και ικανοποιητικό στοιχείο, αλλά είναι στα ίδια επίπεδα με πέρσι. Δηλαδή η μεταβολή η οποία περιμέναμε, είναι πολύ μικρή καθώς είμαστε σε θέση να μιλάμε με μονοψήφιους αριθμούς στις αφίξεις. Συνεπώς, δεν έχουμε πολλά περιθώρια μεγάλης αύξησης. Μην ξεχνάτε ότι δεν έχουμε φέτος αύξηση σε κλίνες στην Ρόδο –επομένως δεν περιμένουμε αυξήσεις πελατών σε διψήφια ποσοστά. Αυτό ωστόσο που μπορούμε να πούμε, είναι ότι φέτος, παρατηρείται αύξηση στην ζήτηση των πελατών στο ‘all inclusive’!
Σύμφωνα δηλαδή με τα στοιχεία που δίνουν μέχρι τώρα οι Τουρ Οπερέιτορς, αυξάνεται συνεχώς η ζήτηση σε πακέτα με το ‘all inclusive’ γι αυτό και ενώ υπάρχει κίνηση στους πελάτες, δεν κυκλοφορούν πολύ στην αγορά. Τα ξενοδοχεία δηλαδή είναι γεμάτα, αλλά δεν κυκλοφορούν έξω. Αυτό οφείλεται σε πολλούς λόγους και κατά την δική μου εκτίμηση, δεν γίνεται στοχευμένο μάρκετινγκ, σωστή προβολή και διαφήμιση του προσφερόμενου προϊόντος –της Ρόδου ως τουριστικού προορισμού και της Ελλάδας, γενικότερα. Και μάλιστα, θα σας φέρω ένα παράδειγμα για την παράμετρο που ονομάζεται Γαστρονομία: μία έρευνα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, έδειξε πως οι πελάτες δεν έχουν σωστή ενημέρωση για τις δυνατότητες που προσφέρει η Γαστρονομία στους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο. Συνεπώς, χρειάζεται σωστή προβολή και στοχευμένο μάρκετινγκ σε αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα».
Ο κ. Ματσίγκος είπε ακόμη, πως στην επικείμενη συνάντηση με την υπουργό Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά που αναμένεται στην Ρόδο, ο Σύλλογος θα ζητήσει να δοθεί βάρος στην ποιότητα, στο στοχευμένο μάρκετινγκ (για να μην καταλήξει η Ελλάδα να είναι προορισμός αποκλειστικά και μόνο του ‘all inclusive’) και φυσικά, στην σωστή τουριστική εκπαίδευση και στην πολυπόθητη επιμήκυνση.
«Δεν μπορούμε να περιμένουμε συνεχώς να λειτουργούν οι επιχειρήσεις με εξάμηνα και να είναι αποδοτικές. Είναι πολύ βασικό να δοθεί βάρος στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου για την χώρα και για τον τόπο μας» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Βασικότερο όλων, θα είναι το αίτημα του τουριστικού κόσμου τη Ρόδου, για την κατάργηση του ‘Τέλους Διανυκτέρευσης’ καθώς οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι θα καταστρέψει τον Τουρισμό: «Με οποιοδήποτε τρόπο προτείνουν να επιβληθεί και να εισπράττεται το ‘Τέλος Διανυκτέρευσης’ –είτε μέσω των πακέτων, είτε από τα ξενοδοχεία, αποτελεί μια δυσφήμιση για τον Τουρισμό μας. Δεν είναι δυνατόν να αυξάνονται συνεχώς οι φόροι στον Τουρισμό, καθώς δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια. Πρέπει εδώ και τώρα να πάρουν απόφαση να το καταργήσουν. Δεν πρέπει να εφαρμοστεί με κανένα τρόπο» κατέληξε ο κ. Ματσίγκος.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου