Κορωνοϊός: Τα θλιβερά ρεκόρ του Ιανουαρίου και οι εκτιμήσεις
Ο μήνας των θλιβερών ρεκόρ της πανδημίας ήταν ο Ιανουάριος 2022. Τον πρώτο μήνα του έτους 2.710 ασθενείς με COVID-19 έχασαν τη ζωή τους, αριθμός που αποτελεί τον υψηλότερο μηνιαίο αριθμό απωλειών ...


.gif)













