ΠΑΕ Διαγόρας: «Στο δημοτικό στάδιο το παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής»
Με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΠΑΕ Διαγόρας διευκρίνισε ότι το παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής με αντίπαλο την Αναγέννηση Καρδίτσας θα διεξαχθεί κανονικά στο δημοτικό στάδιο της πόλης μας. Στη σχετική ...


.gif)













