Σειρά συναντήσεων της υπουργού Τουρισμού στη Νότια Κορέα
Σειρά συναντήσεων πραγματοποίησε σήμερα η Υπουργός Τουρισμού κα. Όλγα Κεφαλογιάννη στο πλαίσιο της επίσκεψής της στη Νότια Κορέα, όπου συνοδεύεται από τη νέα Πρόεδρο του ΕΟΤ κα Αγγελική Βαρελά. ...


.gif)













