ΜΑΡΙΤΙΝΑ

«Θα κερδίσουμε τον πόλεμο με τον “κοναριό”, γιατί στο τέλος, πάντα κερδίζουν οι καλοί»!

«Στο τέλος κερδίζουν πάντα οι καλοί»… Αυτή είναι η άποψη της Μαριτίνας Μπαλή, 5 ετών που πηγαίνει στο 16ο Νηπιαγωγείο στην Ανάληψη. Ολο το διάστημα της πανδημίας, αυτή που ...