Ζαχαράκη: «Το Ψηφιακό Σχολείο, η γνώση γίνεται εμπειρία με ίσες ευκαιρίες για όλους»
Την εποχή του Ψηφιακού Σχολείου παρουσίασε σήμερα η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ωδείο Αθηνών, με τίτλο «Το Ψηφιακό Σχολείο, ...


.gif)













